رئیس کمیته انضباطی گفت: در تمام آراء اعتراضی چنین نامه‌ای را به سازمان لیگ می‌نویسیم در مورد استقلال و ملوان هم همین نامه را نوشتیم.

اسماعیل حسن‌زاده اظهار داشت: در تمام آرایی که به آن اعتراض می‌شود و پرونده به کمیته استیناف می‌رود ما چنین نامه‌ای را می‌نویسیم زیرا تا کمیته استیناف رای نداده، آن رای قطعی نیست. در مورد استقلال و ملوان هم همین نامه را به سازمان لیگ نوشته بودیم.

وی ادامه داد: رای داماش هم هنوز قطعی نشده است و تا زمانی که کمیته استیناف رای ندهد، این رای قطعی نخواهد بود. ما متن ثابتی برای آرای اعتراضی آماده کرده‌ایم و آن را به سازمان لیگ می‌دهیم. در 300 _ 400 مورد همچنین کاری کرده‌ایم زیرا تا رای قطعی نشده است قابل اجرا نیست.

در مورد داماش هم هنوز امتیازی کسب نشده که بخواهد برگردانده شود. ما رای را صادر کرده‌ایم و آنها به این رای اعتراض کرده‌اند. پس تا زمانی که کمیته استیناف به این پرونده رای ندهد آن رای قابل اجرا نیست.

 

 حسن‌زاده  گفت: از پنج سال پیش تاکنون در امور اداری کمیته انضباطی فرمی وجود دارد که هر وقت باشگاهی به رای کمیته اعتراضی دارد و درخواست رسیدگی مجدد می‌کند، اعتراض او را در قالب این فرم و نامه‌ای به شورای استیناف ارجاع می‌دهیم و رونوشتی هم از آن به سازمان لیگ می‌دهیم تا در جریان قرار گیرد.

وی افزود: هدف این است که به طور مثال در موضوع کسر امتیاز از بعضی باشگاه‌ها، سازمان لیگ تا زمانی که حکم پس از رای شورای استیناف قطعی نشده، کسر امتیاز را اعمال نکند. سازمان لیگ زمانی این کار را خواهد کرد که استیناف حکم قطعی را صادر کرده و کمیته انضباطی کتبا از او می‌خواهد که حکم باید اجرا شود.

رییس کمیته انضباطی تاکید کرد: پرونده‌ اعتراض باشگاه داماش هم به همین رویه بود. پس از اعتراض آنها پرونده را همراه با سایر نامه‌ها به استیناف فرستادیم و رونوشتی هم به سازمان لیگ دادیم که فعلا رای را اعمال نکند. متاسفانه در این‌جا شیطنت خبری از سوی یکی از رسانه‌ها صورت گرفته و به گونه‌ای عنوان کرده که کمیته انضباطی از سازمان لیگ خواسته است کسر یک امتیاز از باشگاه داماش اعمال نشود و در ادامه هم مدیرعامل این باشگاه مصاحبه‌ای واکنشی داشته است! تا زمانی که رای قطعی نشود سازمان لیگ دستوری مبنی بر اجرای حکم نداده و این رویکرد را در برابر باشگاه‌های استقلال، ملوان و سایپا هم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)