پرسپولیس نیوز :  رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه بین هشت باشگاه بدهکار و فدراسیون فوتبال خبر داد.

اسماعیل حسن‌زاده با حضور در برنامه "ورزش و مردم" درباره وضعیت بدهی باشگاه‌های لیگ برتری و اجازه ندادن به آنها برای حضور در مسابقات، بیان کرد: از 15 باشگاه بدهکار با فشاری که با دو سال و نیم اخیر آورده‌ایم در فقط هشت باشگاه مانده‌اند. در اجرای رای هم که به باشگاه بدهکار داده‌ایم کاملا جدی هستیم. من قبل از صدور رای با هیات رییسه فدراسیون و سازمان لیگ صحبت کرده‌ام و آنها هم برای اجرای این قانون جدی هستند.

وی افزود: یکی از آفت‌هایی که در فوتبال ما وجود دارد اظهار نظر غیر مسئولانه است. من در مطبوعات دیده‌ام که گفته‌اند این اطلاعیه است و رای نیست، اما ما برای تک تک باشگاه‌های بدهکار رای صادر ‌کرده‌ایم و 48 دادنامه به آنها داده‌ایم. ما با سیاست اجرایی فدراسیون هماهنگیم. اگر می‌دانستیم این رای اجرا نمی‌شود آن را صادر نمی‌کردیم. با این حال با حضور هشت مدیرعامل باشگاه بدهکار و رییس فدراسیون و سازمان لیگ جلسه خواهیم داشت و راهکاری برای اجرای این حکم پیدا می‌کنیم.

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین درباره تنشی که بین دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در فصل نقل و انتقالات به وجود آمده بود، اظهار کرد: من جلسه‌ای را از ساعت 10 تا یک بامداد با مدیرعامل دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در آکادمی ملی فوتبال برگزار کردم. در این جلسه در مورد سه موضوع بحث شد. اولی راجع به نقل و انتقالات بود که یک بازیکن دو باشگاه سپاهان و تراکتورسازی را درگیر خود کرده بود و ما رای مربوط به این بازیکن را یکشنبه صادر می‌کنیم. همچنین شکایت سپاهان از شیرینی دومین موضوع جلسه بود و ما نگران بودیم تنش بین دو باشگاه به سکوها هم کشیده شود. بنابراین کمیته‌ انضباطی با در نظر گرفتن صمیمیت مدیران دو باشگاه رایش در رابطه با پرونده‌ شجاع خلیل زاده و دهنوی را صادر می‌کند، اما پرونده‌ شیرینی به دلیل عذرخواهی باشگاه پرسپولیس بسته شد. همچنین راجع به دهنوی و خلیل زاده با توجه به اعلام سپاهان و پرسپولیس مبنی بر نخواستن غرامت پرونده‌ مختومه است.

حسن‌زاده در ادامه این گفت و گو در در پاسخ به این پرسش که آیا جریمه‌ای برای دهنوی و خلیل زاده در نظر گرفته شده است یا نه؟ تاکید کرد: کاری که دهنوی کرد به هیچ وجه درست نبود. کار خلیل زاده هم همین طور است. این دو تنبیه می‌شوند و الان هم انتظار دارند که با آنها برخورد شدیدی کنیم تا برای دیگران درس عبرت شود. سرنوشت خلیل زاده و این که به سپاهان می‌رود یا مس دست ما نیست. اما در حال رسیدگی به شکایت مس کرمان علیه او هستیم. ولی دوستان بی انصافی می‌کنند و نامه‌های را به نمایندگان مجلس می‌دهند که کار درستی نیست. با این حال برای ما مهم نیست که چه کسی از کار ما خوشحال یا مکدر می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)