پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، گفت: حضور انبوهی از تماشاگران با کمترین حاشیه، نوید این را می‌دهد که فرهنگ تماشاگران رو به اصلاح است.

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده در مورد دربی 82 و تخلفاتی که در آن صورت گرفت، گفت: هنوز گزارشی از سوی داور، نماینده بازی و همکارانمان به کمیته انضباطی نرسیده و منتظر هستیم پس از ارائه گزارش، به بحث و بررسی درباره اتفاقات دربی 82 بپردازیم.

وی افزود: در جریان آنچه که در ورزشگاه گذشت و رسانه‌ها مطرح کردند، هستیم اما تا زمانی که گزارش کامل این بازی نیاید، نمی‌توان اظهار نظر کرد. پس از ارائه گزارش این بازی و بازی‌هایی که روز گذشته برگزار شد و همچنین دیداری که امروز برگزار می‌شود، رای‌های انضباطی را صادر می‌کنیم تا پرونده هفته 26 رقابتهای لیگ برتر فوتبال بسته شود.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه خاطرنشان کرد: این بازی از نظر فنی، پر گل بودن و همچنین تماشاگر پسند، کاملا راضی کننده بود و حضور انبوهی از تماشاگران با کمترین حاشیه، نوید این را می‌دهد که فرهنگ تماشاگران رو به اصلاح است. معتقدم نمره انضباطی این دیدار قابل قبول بوده و از لحاظ انضباطی نسبتا جزء بازیهای خوب محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: با توجه به کارت ها و سوت‌هایی که در داخل زمین توسط داور زده شد، مشخص است که اتفاقاتی در بازی رخ داده و تنبیهایی هم توسط داور صورت گرفته است. در مجموع همانطور که در بالا اشاره کردم، منتظریم تا گزارش این دیدار برسد و تصمیم گیری در اینباره صورت گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)