پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد، رأی محرومیت تماشاگران داماش گیلان قطعی نیست و باشگاه گیلانی می‌تواند به آن اعتراض کند.

اسماعیل حسن‌زاده  درباره محرومیت تیم داماش گیلان به انجام یک بازی بدون تماشاگر به دلیل اتفاقات دیدار مقابل ملوان و اینکه آیا این محرومیت در دیدار هفتم فروردین سال 93 بین داماش گیلان و پرسپولیس اعمال می‌شود یا نه، اظهار داشت: با توجه به اینکه این رأی قطعی نیست و تیم داماش می‌تواند به آن اعتراض کند، هنوز مشخص نیست که این محرومیت در دیدار مقابل پرسپولیس اعمال می‌شود یا نه.

وی ادامه داد: شاید باشگاه داماش تمایل نداشته باشد به رأی صادره شده از سوی کمیته انضباطی اعتراض کند ولی اگر اعتراضی از سوی باشگاه داماش به فدراسیون فوتبال برسد، بار دیگر پرونده در کمیته استیناف مورد بررسی قرار می‌گیرد. این تنها جواب من به این سؤال است.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین در مورد پرونده رضا حقیقی، هافبک تیم پرسپولیس عنوان کرد: رای حقیقی هنوز صادر نشده است و ما در این رابطه اظهارنظری قطعی نداشته‌ایم.

حسن‌زاده در خصوص تشکیل جلسه رسیدگی به تخلف مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال در دیدار ملوان بندرانزلی – استقلال گفت: قرار بود امروز (یک‌شنبه) رحمتی به کمیته انضباطی بیاید اما با توجه به اینکه کاروان استقلال برای دیدار مقابل الریان قطر ظهر امروز عازم دوحه می‌شود، به احتمال فراوان در روزی دیگر به حوادث دیدار ملوان – استقلال رسیدگی خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)