پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: محسن قهرمانی به رأی محرومیتش اعتراضی نکرد.

اسماعیل حسن‌زاده در مورد اینکه مولایی مربی محروم پرسپولیس همچنان بازیکنان این تیم را تمرین می‌دهد، گفت: رأیی که ما اعلام کرده‌ایم قطعی نیست و تا زمان قطعی شدن رأی آنها می‌توانند فعالیت کنند. آن طور که من می‌دانم چند نفر در پرونده محسن قهرمانی به رأی صادره از سوی کمیته انضباطی اعتراض کرده‌اند.

وی در مورد اینکه چه کسانی به رأی اعتراض کرده‌اند، گفت: در حال حاضر حضور ذهن ندارم و باید به طور دقیق پرونده را بررسی کنم اما می‌دانم که محسن قهرمانی به رأی کمیته انضباطی بابت محرومیتش اعتراضی نکرده است. به هر حال در مواردی داشته‌ایم که بعد از اعتراض به رأی کمیته انضباطی، رأی سنگین‌تری برای فرد اعتراض‌کننده صادر شده است، نمونه آن شیث رضایی بود که ما او را جریمه نقدی کردیم اما بعد از اعتراض با محرومیت مواجه شد.

وی در مورد محرومیت 3 جلسه‌ای کریس رونالدو به خاطر ضربه به بازیکن حریف گفت: به هر حال کریس رونالدو برترین بازیکن جهان است و همه دنیای فوتبال او را زیر نظر دارند بنابراین کمیته انضباطی اسپانیا به همین دلیل چنین رأیی صادر کرده است.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات یک ضربه در لیگ دسته اول فوتبال ما فقط یک جلسه محرومیت دارد اما همان ضربه در لیگ برتر ممکن است 2 یا 3 جلسه محرومیت داشته باشد. بنابراین بازتاب حرکت بازیکن هم مهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)