رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:از طرف باشگاه استقلال شکایتی درباره کی‌روش به ما نرسیده اما اگر آنها قصد این کار را داشته باشند در خدمتشان هستیم.

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با  فارس، درخصوص جلسه امروز استقلالی‌ها در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: این جلسه فعلا خروجی‌ای ندارد و ما فقط فرصتی داشتیم تا حرف‌های این دوستان را بشنویم و آنها را بسنجیم و اگر لازم شد سایر افراد را هم دعوت کنیم تا در این‌باره حرف بزنند و ما هم صحبت‌هایشان را بشنویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم نمی‌توانم بگویم چه رای‌ای انتظار این پرونده را می‌کشد اما باید جلو برویم تا ببینیم چه چیزی مشخص می‌شود شاید لازم باشد که توضیحات تکمیلی‌ای را در این‌باره بشنویم.

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا استقلالی‌ها هم از کی‌روش شکایت کردند یا نه افزود: از طرف باشگاه استقلال شکایتی درباره کی‌روش به ما نرسیده اما اگر آنها قصد این کار را داشته باشند در خدمتشان هستیم فعلا اجازه بدهید جلو برویم تا ببینیم پرونده به کجا می‌رسد.

وی در پایان در مورد اتفاقات دیروز دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و پیکان هم اظهار داشت: فعلا گزارشی به دست ما نرسیده اما اگر گزارش آن بازی هم به ما برسد حتما آن را پیگیری می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)