سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص حضور طرفداران این تیم در دیدار با پرسپویس گفت: پرسپولیسی‌ها گفتند 10 درصد ورزشگاه را به هواداران تراکتورسازی می‌دهیم ولی روز بازی مشخص می‌شود چه تعداد طرفدار تراکتورسازی به ورزشگاه آزادی خواهند رفت.

حسن آذرنیا در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما ساعت 11:40 امروز سه‌شنبه به تهران آمد و در هتل المپیک مستقر هستیم. خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی دارند و تنها مسعود ابراهیم‌زاده را به خاطر مصدومیت به همراه نداریم.

وی در خصوص حضور کریمی و انصاریفرد در این دیدار اظهار کرد: این دو بازیکن با ما به تهران سفر کردند و هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارند. کارت بازی هر دوی آنها صادر شده است و انگیزه‌های زیادی هم برای بازی کردن دارند. در صورتی که آقای جلالی تشخیص بدهد آنها در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت.

سرپرست تیم تراکتورسازی در خصوص حضور  بازیکنان خارجی در ترکیب این تیم گفت: در این دیدار هیچ بازیکن خارجی ما را همراهی نخواهد کرد و ترکیب تیم تراکتورسازی را بازیکنان ایرانی تشکیل می‌دهند.

آذرنیا همچنین در خصوص ادعای باشگاه پرسپولیس درباره اختصاص 10 درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این کار عملی نیست. ما هواداران زیادی داریم که در تهران حضور دارند و مثل همیشه تیم را همراهی می‌کنند. در جلسه هماهنگی بازی هم این موضوع مطرح شد ولی روز بازی مشخص خواهد شد که چه تعداد هوادار تراکتورسازی به ورزشگاه می‌روند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)