پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: استفاده از نفرات آکادمی و تیم‌های پایه اتفاق خوبی برای پرسپولیس است.

حسن خان‌محمدی با اشاره به پیروزی پرسپولیس در دربی نوجوانان اظهار داشت: ما تا الان در رده های سنی برابر استقلال شکست نداشتیم و در 6 دیداری که با استقلال در رده های پایه داشته ایم 4 پیروزی و 2 تساوی به دست آوردیم. در بازی اخیر هم بچه ها نمایش خوبی از خود ارائه دادند و با فوتبالی خوب به پیروزی ویژه ای دست پیدا کردند.

وی در ادامه در خصوص شرایط تیم نونهالان تاکید کرد: ما توانسته ایم شرایط خوبی را در تیم ایجاد کنیم. در حال حاضر بچه های ما روحیه خوبی دارند و امیدوار هستیم در ادامه بازی ها روند نتایج خوب مان را ادامه دهیم و بتوانیم بهترین جایگاه را در پایان فصل به دست آوریم.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از زحمات مدیریت باشگاه و محسن خلیلی افزود: مدیران باشگاه و محسن خلیلی تلاش زیادی داشته اند تا تیم های پایه با بهترین شرایط به کار خود ادامه دهند. البته من گلایه هایی را هم از داوران دارم که در برخی بازی ها اشتباهاتی را داشته اند.

خان‌محمدی در مورد وضعیت تیم بزرگسالان پرسپولیس به برنا گفت: شاید همه ما از جدایی لوکادیا و مصدومیت دیاباته ناراحت شده باشیم اما بهترین اتفاق در این شرایط بازی دادن و اعتماد به بازیکنان جوان و آکادمی در بازی های اخیر بود. بازیکنانی مانند محمد عمری نشان دادند پایه های پرسپولیس پر از بازیکنان مستعد است و این نفرات می توانند در سال های بعدی سرمایه های خوبی برای پرسپولیس باشند. 

وی در پایان عنوان کرد: نتایج اخیر تیم گل محمدی نتایج خوبی بوده و این تیم توانست با فاصله در مقایسه با تیم های بعدی قهرمان نیم فصل شود. با توجه به شرایط و توان فنی بالایی که در تیم می بینم به نظرم پرسپولیس شانس اول قهرمانی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)