پیشکسوت پرسپولیس گفت: هنوز سرنوشت نهایی برای قهرمانی هیچ تیمی مشخص نشده است.

حسن خان محمدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با برنا در مورد عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی با بدشانسی های زیادی روبرو شد و شاید اگر در شرایط عادی به مصاف سپاهان اصفهان رفته بود نتیجه دیگری برای پرسپولیس به ثبت می رسید.

وی در ادامه افزود: بیماری دو بازیکن ترکیب اصلی از یک سو و مصدومیت پورعلی گنجی و همین طور 10 نفره شدن این تیم برابر تیم پرقدرتی مانند سپاهان از سوی دیگر باعث به هم ریختن برنامه ها و استراتژی کادر فنی پرسپولیس شد. شاید اگر این اتفاق های غیرقابل پیش بینی رخ نمی داد پرسپولیس می توانست مثل بازی جام حذفی برابر سپاهان به پیروزی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تاثیر این شکست در سرنوشت قهرمانی سرخ پوشان در پایان فصل خاطرنشان کرد: درست است پیروزی و موفقیت پرسپولیس در این دیدار می توانست شرایط خوبی را در جدول برای تیم رقم بزند اما هنوز سرنوشت نهایی برای قهرمانی هیچ تیمی مشخص نشده و نمی توان گفت فاصله ایجاد شده در صدر جدول برای سپاهان قهرمانی این تیم را مسجل کرده است. در حال حاضر شرایط قهرمانی پرسپولیس و استقلال تقریبا یکسان است و یک مقدار درصد شانس برای سپاهان افزایش یافته اما هنوز هیچ کس نمی تواند با قاطعیت از قهرمانی سپاهان حرفی بزند.

وی گفت: به نظرم پرسپولیس تا زمانی که شانس قهرمانی دارد دست از تلاش بر ندارد و احساس ناامیدی نداشته باشد و از آخرین فرصت هایش برای موفقیت در این فصل بهره می گیرد.

خان محمدی با تمجید از عملکرد بازیکنی مانند وحید امیری که با وجود سن و سالش عملکرد خوبی در سال جاری داشته است، گفت: می توان از بازیکنانی مانند محمد عمری و سینا اسدبیگی به عنوان نفرات شاخص پرسپولیس در سال 1401 نام برد چرا که در اولین تجربه حضورشان در پرسپولیس موفق شده اند شرایط خوبی را رقم بزنند و عملکرد مطلوبی را داشته باشند، به ویژه این که محمد عمری از تیم های پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان رسیده و دست پرورده آکادمی باشگاه است و این موضوع می تواند اتفاق خوبی برای باشگاه و تیم پرسپولیس تلقی شود.

مربی نونهالان پرسپولیس در ادامه اشاره ای به عملکرد تیم‌های پایه سرخ پوشان در این فصل داشت و در این خصوص تاکید کرد: امسال تیم های پایه در مجموع نتایج خوبی را کسب کرده اند و تقریباً تمام تیم های پایه پرسپولیس در پایان فصل در رده‌های بالای جدول حضور داشتند که این موضوع اتفاق خوبی محسوب می شود. هزینه کردن برای تیم‌های پایه و سرمایه‌گذاری برای آنها می تواند در بلندمدت تاثیرات و استفاده های زیادی را برای باشگاه به همراه داشته باشد.

خان محمدی در مورد ادامه همکاری با تیم‌های پایه پرسپولیس برای فصل آینده نیز گفت: فصل تازه به پایان رسیده و هنوز چیزی مشخص نشده است. با توجه به اینکه فصل جدید تیم های پایه از مرداد سال آینده آغاز می‌شود حداکثر فرصت برای آماده سازی تیم ها از اردیبهشت است. ما تلاش کردیم که بهترین عملکرد را در تیم های پایه داشته باشیم و باید دید مدیران و مسئولان تیم های پایه و باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده چه تصمیمی برای این تیم ها خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)