مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از اعلام رای انضباطی بازیکنان خاطی پرسپولیس تا روز یکشنبه هفته پیش رو خبر داد.

 

اسماعیل حسن‌زاده ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در بررسی فیلم بازی داماش گیلان – پرسپولیس به جایی نرسیدیم و بازیکن دیگری در این بازی مرتکب علم زشتی که شیث رضایی و محمد نصرتی انجام دادند، نشده است.

وی با تاکید براینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون توجه به جریان سازی‌ها و اخبار و حواشی مختلف کار خود را انجام می دهد، افزود: رای کمیته انضباطی در خصوص شیث رضایی و محمد نصرتی روز یکشنبه هفته پیش رو اعلام می شود.

 

 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به این موضوع که باید به چرایی بروز چنین اتفاقاتی در فوتبال کشور پرداخته شود، گفت: اولین بار که این اتفاق افتاد، شاید فقط یک نفر حرکت شیث رضایی و محمد نصرتی را دید اما با پخش‌های مجدد و بلوتوث‌ها همه از حرکت زشت این دو بازیکن باخبر شدند.

 

حسن‌زاده خاطر نشان کرد: افراط و تفریط از نشانه‌های سازندگی نیست و ما نباید بیش از اندازه به این موضوع می پرداختیم. امروز تاثر افکار عمومی بیشتر از بابت این است که چرا حرکت زشت دو بازیکن تیم پرسپولیس تا این حد مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی همچنین تاکید کرد که کمیته انضباطی برای صدور حکم رضایی و نصرتی جانب انصاف و عدالت را رعایت خواهد کرد.

 

رئیس کمیته انضباطی همچنین در خصوص اختلاف نظری که بین حسن روشن و علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال به وجود آمده بود، گفت: یک اتفاقی داخل خانواده استقلال رخ داده بود که ما حوصله کردیم و تامل به خرج دادیم تا خودشان کدورت‌ها را کنار بگذارند. شاید اگر با عجله تصمیم می گرفتیم فرصت رفع اتهام را از استقلالی‌ها سلب می کردیم.

 

حسن‌زاده که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد، در خصوص اینکه چرا کمیته انضباطی محمد مایلی کهن را به دنبال شکایت باشگاه استقلال مورد تنبیه قرار نداده است، اظهار داشت: وقتی مایلی کهن تیم ندارد، حکم محرومیت وی را باید به کدام تیم و یا هیئت فوتبال ابلاغ کنیم؟ به همین خاطر حکمی که برای مایلی کهن در نظر گرفته‌ایم را فعلا در پروسه اجرا قرار نداده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)