خبرگزاری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی در مورد شکایت دایی و رویانیان گفت: شکایت مطالبات مالی دایی یک پرونده عادی است اما شکایت این دو برادر از یکدیگر هم امیدوارم به خیر و خوشی تمام شود

رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اسماعيل حسن زاده در مورد پرونده شکایت دایی و رویانیان از یکدیگر در رادیو جوان گفت: حدود دو ماه پیش  علی دایی دو فقره شکایت تنظیم کرده که یکی در خصوص پرداخت نشدن حق الزحمه زمان مربیگری خود در باشگاه پرسپولیس  بود که از این تیم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده اند.

اما فقره ی دوم هم به سبب مصاحبه های آقای رویانیان در رسانه ها بود که جداگانه ثبت شد که همان روز مورد بررسی قرار گرفت که فکر می کنم نیاز به شکل گیری جلسه ی دیگری در این خصوص باشد. این دو پرونده ای بود که وکیل آقای دایی به  کمیته انضباطی علیه پرسپولیس و آقای رویانیان ارائه داده اند.

اسماعیل حسن زاده افزود: اخیرا هم، محمد رویانیان نیز از علی دایی به دلیل اظهاراتش به کمیته انضباطی شکایت کرده است که این شکایت سوم یا چهارم بهمن ماه به دست ما رسید که دارای اشکلاتی است. اگر چه  هزینه ی این شکایت در تاریخ اش همان بهمن ماه بود ولی مکاتبات آقای رویانیان با کمیته انضباطی خارج از روند اداری بود و اصلاح شد و به زودی این پرونده هم مورد دادرسی قرار می گیرد.

وی در مورد زمان بررسی این دادرسی اظهار داشت: در بخش مطالبات  باشگاه  که  ده ، دوازده تا  باشگاه لیگ برتری ما  در کنار سی، چهل تا باشگاه دسته یک و دو و سه  ما بدهکار هستند که شکایت مطالبات مالی  آقای دایی یک پرونده عادی است  که در کنار دیگر پرونده ها رسیدگی میشود و ما رسیدگی می کنیم.

رئیس کمیته انضباطی خاطر نشان شد: اما شکایت این دو برادر عزیز از هم دیگر که امیدوار هستم به خیر و خوشی تمام شود.

حسن زاده رییس کمیته انضباطی در مورد اجرای احکام باشگاه بدهکار گفت: تمامی مطالبات اشخاص از باشگاهها در همه رده های فوتبال جمع بندی شده است که به  نوبت رسیدگی می شود.

ضمن این که ما بیش از 50 تیم بدهکار داریم که در راس شان  سیزده تیم لیگ برتری است که بدهکارترین شان  هم پرسپولیس ، استقلال و صبای قم است  که بدهی های شان که فقط ما رای به آن داده ایم حدود یک میلیارد تومان  است.
همه ی تلاش  ما این است که به این موارد رسیدگی کنیم که شاید فقط به بحث کسر امتیاز اکتفا نکنیم و به صورت شدید تر برخورد کنیم که تعلیق فعالیت های باشگاه می شود.

حسن زاده خاطرنشان کرد: در دو جلسه متفاوت با هيئت رئيسه اين مسئله را به اطلاع آقايان رسانديم تا برخورد قانوني صورت بگيرد. اگر باشگاهي نتوانست بدهي‌اش را تسويه کند، اختيار داريم از کسر امتياز و تعليق باشگاه استفاده کنيم اما  مساله ی که مطرح می باشد این است که آیا این چنین  ظرفیتی  در فوتبال ما وجود دارد که 50 تیم را  از فعالیت منع کنیم که در حال بررسی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)