مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر باشگاه پرسپولیس حکمی بر مبنای تبانی به کمیته ارسال کند، به ما کمک زیادی در این پرونده خواهد کرد.

اسماعیل حسن‌زاده  در‌خصوص اینکه محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نشست مطبوعاتی امروز خود از قطعیت تبانی و انحلال تیم فوتسال سرخ‌پوشان خبر داد، گفت: منحل کردن یک بحث است و تبانی بحث دیگر. اگر باشگاه پرسپولیس حکم بر تبانی داده نتیجه را به ما بدهد، زیرا این موضوع به ما خیلی کمک خواهد کرد

وی ادامه داد: می‌توانیم بر مبنای حکم آنها خیلی کارها انجام دهیم و بسیاری از جزییات مشخص خواهد شد. اگر بحث انحلال به علت مسائل مدیریتی و مشغله باشگاه باشد بحث دیگری است، اما در صورتی که به علت تبانی این موضوع صورت گرفته باشد بحث فرق دارد.

حسن زاده در مورد اینکه گفته می‌شود مکاتبه کمیته به دست محمد رویانیان نرسیده خاطرنشان کرد: با باشگاه پرسپولیس مکاتبه کرده‌ایم و منتظر پاسخ قوی یا ضعیف آنها هستیم. نمی‌توانیم به صورت شخصی نامه بنویسیم. نامه را به باشگاه می‌دهیم و اینکه این نامه به دست مدیر باشگاه برسد بحث داخلی است.

رئیس کمیته انضباطی درباره اینکه آیا رأی فردا اعلام می‌سود تأکید کرد: طبق ماده 41 هیئت 3 نفره باید رسیدگی خود را به پرونده انجام دهد. روز گذشته درگیر رای فوتبال بودیم و باید پرونده را ببینم تا بتوانم درباره زمان اعلام رای نظر بدهم. بعید می‌دانم تا فردا این رای صادر شود.

 

گفتنی است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در پاسخ به این درخواست کمیته انضباطی گفت، به شما ربطی ندارد که ما مدارکمان را به شما ارائه کنیم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)