مرجع خبری پرسپولیس : رييس كميته‌ انضباطي فوتبال گفت: حداكثر تا فردا حكم انضباطي را در رابطه با رفتار ناشايست تماشاگران در ديدار پرسپوليس با داماش اعلام خواهيم كرد.

 

اسماعيل حسن زاده با اعلام اين خبر اظهار كرد: هنوز گزارش داور و نماينده فدراسيون به دست ما نرسيده است ، اما به دنبال اين هستيم كه در اسرع وقت اتفاقات ناشايستي را كه در جريان بازي افتاد، بررسي و حكم لازم را صادر كنيم.

 

 

وي افزود: من خودم در ورزشگاه حضور داشتم و از نزديك رفتارهاي ناشايست را ديدم، قطعا بلافاصله پس از رسيدن گزارش داور و نماينده فدراسيون حكم اعلام مي‌شود. متاسفانه در سال 90 و 91 يكي از بزرگ‌ترين مشكلات ما اين بوده كه گزارش‌ها دير به دست كميته‌ انضباطي رسيده است. امروز كسي را مامور مي‌كنم تا گزارش داور و نماينده فدراسيون را پيگيري كند.

 

رييس كميته‌ انضباطي در پاسخ به اين پرسش كه آيا نمي‌شود مانند كشورهاي اروپايي مكانيزمي تعريف شود كه تماشاگرنماها وارد ورزشگاه نشوند؟ خاطر نشان كرد: متاسفانه ما مكانيزمي نداريم كه اين كار را انجام دهيم. شرايط لازم در ورزشگاه‌ها فراهم نيست تا با تماشاگرنماها برخورد كنيم.

 

حسن زاده در پايان با تقدير از علي كريمي به دليل تلاش براي آرام كردن جو ورزشگاه تاكيد كرد: كريمي خيلي سعي كرد كه آرامش را در جو نامناسب ورزشگاه ايجاد كند. او رفتار شايسته‌اي داشت كه از طرف كميته‌ انضباطي از او تقدير مي‌‌كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)