رئیس کمیته انضباطی ضمن اعلام فراخوانده شدن مهاجم ملی پوش تیم سپاهان به این کمیته از ابلاغ رای انضباطی هادی عقیلی به وی خبر داد. در این جلسه مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران مدارک و توضیحاتش در مورد ترک اردوی تیم ملی را ارائه کرد.

اسماعیل حسن زاده  ضمن بیان مطلب فوق گفت: در پی رفتارهای ناشایست محمدرضا خلعتبری در دیدار تیمهای سپاهان و داماش، وی برای ادای توضیحات در خصوص رفتار و حرکاتش به کمیته انضباطی احضار شده است. مهاجم ملی پوش تیم سپاهان به دلیل فشردگی بازی های این تیم هفتم اردیبهشت در کمیته انضباطی باید حضور پیدا کند.

وی در خصوص نشست خود با هادی عقیلی، اظهار داشت: ما در کمیته انضباطی نشسی را داشتیم که عقیلی در این نشست دلایل خود برای ترک اردوی تیم ملی پیش از بازی با تیم ملی لبنان را مطرح و در این خصوص مدارکی را در اختیار کمیته انضباطی قرار داد. ما نیز چون عقیلی فاقد باشگاه در ایران است نتوانسته بودیم از مکانیزم های معمول رای را به وی ابلاغ کنیم بنابراین رای را در اختیار خود وی قرار داریم.

رئیس کمیته انضباطی افزود: عقیلی یک هفته قانونی وقت دارد تا اعتراض خود را نسبت به رای کمیته انضباطی اعلام کند تا کمیته انضباطی پس از انجام تشریفات قانونی آن را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارجاع دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)