رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در باره احضار «مهدی رحمتی» به این کمیته گفت: رحمتی برای مسایل بوجود آمده در دیدار تیم استقلال برابر ملوان پیش از این شش میلیون تومان جریمه و تنبیه شده بود و فقط برای ارایه پاره ای از توضیحات به این کمیته فراخوانده شد.

«اسماعیل حسن زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه او را برای شفاف سازی و مدارک جدیدی که به کمیته انضباطی رسیده بود احضار کردیم، گفت: مستنداتی که به دست ما رسید، تصاویر رحمتی بود اما خطاب غیراخلاقی به کسی نبود و از این رو جرمی احراز نشد!

وی با اشاره به شکایت مطروحه مبنی بر اینکه حرکات رحمتی که تصاویر آن نیز ثبت شده خطاب به هواداران ملوان بوده است، افزود: تاکید می کنم این موضوع برای اعضای کمیته انضباطی محرز نشد و به نظر اعضای این کمیته رفتارناپسندی خطاب به تماشاگران از سوی این دروازه بان صورت نگرفته است!

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در باره اظهارات برخی مدیران و کادر فنی باشگاه های لیگ دسته یک مبنی بر تغییرات مکرر آرای این کمیته در این لیگ نیز گفت: این گفته ها جفا در حق کمیته انضباطی است و به طور حتم ما در برابر حقایق کوتاه نخواهیم آمد و اگر تخلفی صورت گیرد به طور حتم جریمه برای متخلف در نظر گرفته می شود.

به گفته وی، رایی که کمیته انضباطی صادر می کند اگر قطعی باشد به کمیته مسابقات و عوامل اجرایی ارسال می شود که آن را اعمال کنند و دیگر اجرای آن به ما باز نمی گردد و از این رو باید گلایه ها متوجه آنان شود و نه کمیته انضباطی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)