مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات محمد مایلی کهن، گفت: مجرمانه حرف زدن در فوتبال جریمه و محرومیت دارد.

 

اسماعيل حسن‌زاده در مورد وضعيت پرونده ديدار مس سرچشمه و سايپا كه اعلام شد سايپايي‌ها از يك بازيكن غير مجاز استفاده كردند، گفت: در مورد اين مسابقه هيچ شكايت و گزارشي تاكنون به كميته انضباطي نرسيده است.

 

ناظر سازمان ليگ نيز در اين مورد گزارشي به ما نداده است. من هم در رسانه‌ها خواندم بازيكني به نام سبحاني بوده كه نبايد بازي مي‌كرده اما گزارش و شكايتي به كميته انضباطي در مورد اين بازي به دست ما نرسيده تا اقدام كنيم.

 

رئيس كميته انضباطي در مورد تخلف تماشاگران در ديدار پرسپوليس و ملوان گفت: در مورد اين مسابقه نيز منتظر رسيدن گزارش ناظر بازي هستيم. شايد به دليل تعطيلي‌ها با تاخير اين گزارش به دست ما برسد.

حسن‌زاده در مورد اظهارات محمد مايلي كهن مبني بر تباني يك تيم در فينال جام حذفي اظهار داشت: در اين مورد يا بايد تيمي شكايت كند يا آنكه ما به عنوان عمل غير ورزشي واكنش نشان دهيم اما اصل بر اين است كه افراد مستند صحبت كنند و دين ما هم مي‌گويد بايد با مدرك و دليل صحبت كرد.

وي در مورد اينكه در صورتي كه مايلي كهن مدركي نداشته باشد چه جريمه‌اي براي او در نظر گرفته مي‌شود و آيا او به ممنوع‌المصاحبه شدن اعتقاد دارد يا نه، گفت: اكنون محروميت از مصاحبه نداريم اما محروميت‌هاي ديگر به قوت خود باقي است. ما افراد حاضر در فوتبال را از حرف زدن نهي نمي‌كنيم اما در صورتي كه فردي مجرمانه حرف بزند انواع و اقسام محروميت‌ها و تنبيه‌ها برايش در نظر گرفته شده است. در تمام آئين نامه‌هاي انضباطي از فيفا گرفته تا آئين نامه انضباطي فدراسيون خودمان مي‌توانيم افرادي كه فعاليت مرتبط با فوتبال دارند را محروم و جريمه كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)