مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری نشست اعضای این کمیته به منظور بررسی اظهارات علی کریمی بعد از بازی جام حذفی مقابل استقلال گفت: این جلسه برای بررسی اظهارات  کریمی بود که به زودی رای نهایی این نشست برگزار می شود.

اسماعیل حسن زاده-رئیس کمیته انضباطی گفت: این نشست به منظور بررسی اظهارات بازیکن پیروزی بعد از بازی جام حذفی با تیم استقلال بود که پس از پایان بازی، علی کریمی ضمن اعتراض به نحوه برگزاری بازیها، از شخص رئیس سازمان لیگ نیز گلایه کرده بود

و علیرغم اینکه عزیر اله محمدی هیچ شکایتی از وی نداشت، اما ما طبق بند 2 ماده 23 آئین نامه انضباطی او را به این کمیته دعوت کردیم تا توضیحات لازم را  در خصوص  مواردی که مطرح کرده بود، ارائه دهد.

وی افزود:کریمی در این نشست اظهار داشت که با توجه به شرایط باشگاه و نتایج نا مطلوب و شرایط بدی که بر تیم حاکم بود، از برنامه ریزی سازمان لیگ انتقاد کردم. متاسفانه پس از 120 دقیقه تلاش و جنگدگی از برگزاری این دیدار ، انتقاد کردم واین در حالی است که مدیرعامل باشگاه قبل از بازی و با حوصله ، آرامش و با تجربه ای که داشت از رئیس سازمان لیگ انتقاد کرد. به شخصه به عزیز اله محمدی احترام می گذارم. او فرد زحمت کشی است و برای فوتبال ایران فعالیت های مفیدی انجام داده است. در واقع منظور من از انتقادات از بعد  فنی بود و نه چیز دیگری. چرا که در کشورهای دیگر شاهد هستیم در زمان و روز بازی عدالت اجرا می شود، در صورتی که تیم استقلال در 12 بازی  بعد از ما به مصاف حریفان خود رفته  و این در سایر لیگهای حرفه ای کشور دیده نمی شود.

حسن زاده در پایان بیان کرد:پس از شنیدن اظهارات علی کریمی و ابراز ناراحتی وی از موارد مطرح شده، رای نهایی را به زودی اعلام خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)