پرسپولیس نیوز :  رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: کمیته اخلاق بزودی درباره مشاجرات اخلاقی ومصاحبه های تند مربیان سابق و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس علیه یکدیگر تصمیم گیری می کند.

اسماعیل حسن زاده روز شنبه با اشاره به اینکه طبق تازه ترین اساسنامه فیفا تصمیم گیری درباره مشاجرات اخلاقی خارج از مستطیل سبز به کمیته اخلاق سپرده شده است،افزود: رسیدگی به مشاجرات لفظی و مصاحبه های مطبوعاتی پیش از این درحیطه اختیارات کمیته انضباطی بود، اما طبق تازه ترین بازنگری هایی که دراساسنامه فیفادیده شده است این مسوولیت به کمیته اخلاق سپرده شده است.

وی افزود: برهمین اساس کمیته اخلاق درباره مشاجرات لفظی و مصاحبه های تند مربیان سابق و پیشکسوتان پرسپولیس بزودی تصمیم گیری می کند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باابراز خرسندی از برخورد مناسب کادر فنی و بازیکنان درزمین بازی نسبت به یکدیگر وداوری ادامه داد: درلیگ چهاردهم میزان برخورد بازیکنان و کادرفنی تیم های لیگ برتری با یکدیگر، داوری و سایر عوامل برگزارکننده نسبت به دوره قبل مناسب تر شده است و موارد انگشت شماری که در ابتدای فصل شاهد آن بودیم دیگر تکرار نشد.

حسن زاده دلیل اصلی این رویکرد راآموزش به کادرفنی وبازیکنان توسط مدیریت باشگاه ها عنوان کردوافزود: خوشبختانه کادرمدیریتی نکات لازم را دراین خصوص به کادرفنی وبازیکنان یاد آور شده و تا به آنجا که اطلاع دارم به آنان آموزش های لازم دراین ارتباط داده می شود.

وی دراین ارتباط به تیم های حاضر درلیگ قهرمانان باشگاه های آسیا اشاره کرد وافزود:نمایندگان ایران درآسیا به خوبی می دانند تخلف تیم ها علاوه بر انعکاس درAFC به FIFA نیزگزارش داده می شود واین کار را برای تیم های سخت تر می کند ازاین رواحترام به قوانین نسبت به گذشته بیشتر شده و ا میدواریم این روند به توسعه فرهنگ بازی درکشور کمک کند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درپاسخ به این سووال که چه پرونده هایی را درحال بررسی دارید، تصریح کرد: منتظر گزارش ناظران داوری و بازی ها هستیم خوشبختانه همانطورکه گفتم تعداد گزارش ها بسیار کم شده و این جای امیدواری داردوازاینکه مدیران باشگاه ها با کمیته انضباطی در بحث آموزش همکاری های لازم را دارند از آنان قدردانی می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)