هافبک اسبق سرخپوشان گفت: پرسپولیس رفته رفته بهتر و روانتر بازی می‌کند و با آمدن دیاباته خط حمله تیم مرگبار می‌شود.

حسن شیرمحمدی درباره پیروزی تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و صدر نشینی این تیم اظهار داشت: پرسپولیس بازی به بازی بهتر و روان‌تر بازی می‌کند و در بازی با صنعت نفت ، شاهد بودیم تیم اشتیاق به حمله و گلزنی را از ابتدای بازی در دستور کار خود دارد. در این بازی پرسپولیس به خواسته اش رسید تا علاوه بر صدرنشینی با روحیه مضاعف لیگ را دنبال کند.

وی افزود: البته تیم هنوز ضعف‌هایی دارد و امیدوارم این نقاط ضعف بر طرف شود. سرخپوشان در محوطه ۱۸ قدم حریف خیلی موقعیت را از دست می‌دهند و به دلیل تعلل ضعیف عمل می‌کنند تا فرصت‌ها از دست برود.

هافبک اسبق پرسپولیس در خصوص عملکرد لوکادیا مهاجم هلندی تیم گفت: لوکادیا سنگین است و چالاکی یک مهاجم را ندارد. او باید بیشتر تمرین کند تا به شرایط ایده ال برسد. ضمن اینکه با آمدن دیاباته خط حمله پرسپولیس خطرناک تر و مرگبار می‌شود. دیاباته روی هوا عالی است و می‌تواند کمک بسیار خوبی در خط حمله کنار لوکادیا باشد.

شیر محمدی در پایان به شرایط تیم ملی فوتبال و ریاست مهدی تاج در فدراسیون کشورمان اشاره کرد و گفت: به نظر من تیم ملی کشورمان یک مربی بزرگ مثل کارلوس کی روش می‌خواهد. کسی که حاشیه‌های تیم ملی را به حداقل برساند و تیم ملی با جرات بازی کند. اگر تاج همانطور که گفته بود اگر رئیس فدراسیون شوم به فکر آوردن کی روش است، من استقبال می‌کنم. کی روش کسی است که شناخت خوبی از تیم ملی دارد و می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)