مرجع خبری پرسپولیس : مدافع فصل گذشته سپاهان گفت: به زودي با باشگاه پرسپوليس مذاكره خواهم كرد.

 

سيد جلال حسيني در مورد اينكه گفته مي شود از باشگاه پرسپوليس پيشنهاد دارد، اظهار داشت: قرار است ظرف دو سه روز آينده با اين باشگاه مذاكراتي داشته باشم اما اين به منزله انتخاب نهايي‌ ام نيست. تاكنون هم كه تصميم نگرفته ام، منتظر سپاهان بودم تا تكليفش در نقل و انتقالات روشن شود.

وي در خصوص اينكه به دليل رعايت سقف قرارداد از سوي باشگاه تاكنون تصميمي براي تمديد قرارداد با اين تيم نگرفته عنوان كرد: نمي دانم چرا همه به بحث مالي فكر مي كنند. بحث من، آينده اين تيم است. اينكه رئيس هيئت مديره چه سياستي را در پيش گرفته است.

حسيني تاكيد كرد: براي فصل بعد هادي عقيلي، مهدي رحمتي، توره، حاج صفي و بنگر نيستند. نبايد براي من مهم باشد كه چه كساني جايگزين اين بازيكنان مي شوند؟ درست است كه بازيكن هستم و مسائل مربوط به مديريت به من مربوط نمي شود اما نمي توانم نسبت به برنامه هايي كه رئيس هيئت مديره دارد و نمي دانم چيست بي تفاوت باشم. اين مردم چه گناهي دارند؟ حق سپاهان اين وضعيت نيست. اكنون كه به 8 تيم آسيا راه پيدا كرده حيف است اين گونه رها شود. چه در سپاهان باشم و چه نباشم براي تيم در ليگ قهرمانان آسيا آرزوي موفقيت مي كنم.

مدافع فصل گذشته سپاهان يادآور شد: اگر مي گويم اول بايد تكليف تيم روشن شود براي اين است كه سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا كار سختي پيش رو دارد. تيم هايي كه به دور بعدي ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا كرده اند حريفان راحتي نيستند. سپاهان نبايد زنگ تفريح شود. اكنون توقع هواداران سپاهان زياد و به جا است. ساكت در چند سال اخير تيم قدرتمند و منسجمي را ساخته بود. تاكنون هم كه تصميم نگرفته ام به احترام هواداران بوده است.

حسيني در پاسخ به اين سؤال كه حضور علي دايي در سپاهان مي تواند در تصميم او موثر باشد گفت: من با علي دايي رفاقت دارم و در تيم سايپا شاگردي اش را كرده ام. خوشحال مي شوم با او كار كنم اما شرايط تيم برايم مهم است.

اين بازيكن در خصوص حميد استيلي نيز اظهار داشت: با استيلي تاكنون كار نكردم اما در اين چند سال نشان داده كه مربي خوبي است و مي تواند بازيكنان را درك كند.

وي در جواب به اين پرسش كه امير قلعه نويي هم از او خواسته به تراكتورسازي برود، گفت: درست است. اميرخان با من صحبت هايي كرده و اتفاقا پيشنهاد خوبي هم هست. سعي مي كنم تا روز شنبه يا يكشنبه هفته آينده تيم خود را مشخص كنم و كار به ثبت قرارداد برسد. نمي خواهم ديگر منتظر باشم. تا چند روز ديگر تمرينات تيم ملي شروع مي شود و مي خواهم تكليف تيم آينده ام را مشخص كنم.

حسيني در پاسخ به اين سوال كه آيا گفته اگر رحمتي به استقلال برود او هم مي رود، صحت دارد يا خير گفت: چنين جمله اي نگفتم اما من و مهدي مدام با هم در تماسيم و شرايط را با هم مي سنجيم. من از استقلال پيشنهادي نداشتم اما اگر صحبتي باشد به عهده رحمتي گذاشته ام.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)