مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در آخرين گامش در ليگ برتر به نتيجه اى بهتر از تساوى يك بر يك مقابل ذوب آهن دست پيدا نكرد. دلايل از دست رفتن ۲ امتياز اين بازى را شايد كسى مثل حسين عبدى بتواند بهتر پاسخ دهد. دستيار ايرانى زلاتكو كرانچار امروز با ديدى متفاوت در مورد مسائل و رويدادهاى اخير پرسپوليس صحبت مى كند.


قطعاً ديد شما نسبت به بازى مقابل ذوب آهن و اينكه چرا پرسپوليس نتوانست پيروزى يك بر صفر را تا پايان بازى حفظ كند با بقيه فرق مى كند. ممكن است در اين مورد توضيح دهيد؟
قبل از بازى با ذوب آهن، تفكرات عمومى براى ما اين شانس را قائل نبودند كه مقابل حريف به اين شكل ظاهر شويم اما من مى دانستم كه شرايط تيم چگونه است و مى گفتم كه بازى ما مقابل ذوب آهن متفاوت است و بازى به بازى هم بهتر مى شود اما ما بردى را كه مى توانستيم داشته باشيم به راحتى از دست داديم كه قطعاًَ به خاطر تاكتيك حريف نبود بلكه به خاطر اشتباهاتى بود كه گاهى در يك مسابقه فوتبال رخ مى دهد. البته ما باز هم اين شانس را داشتيم كه گل بزنيم و شرايط را عوض كنيم كه در نهايت چنين نشد.


سوال اينجاست كه چرا پرسپوليس بايد راحت دچار اشتباه شود؟
ببينيد، اشتباهات جزئى از فوتبال است. بازيكن ما در دقايقى دچار ساده انگارى مى شود و تمركزش را از دست مى دهد. در آن لحظات از روى نيمكت چه كارى مى توان براى رفع اين مشكل انجام داد؟ خودتان مى دانيد كه عملاً هيچ كارى نمى توان كرد. بازيكنان بايد مراقب باشند كه دچار چنين مشكلاتى نشوند.
واقعاً اين ساده انگارى يا عدم تمركز يا هر چيز ديگر كه اسمش هست چرا از دقيقه ۶۰ به بعد اتفاق مى افتد؟


نه من قبول ندارم. اينطورنيست كه از اين دقيقه به بعد ما دچار مشكل مى شويم. ما در حدود دقيقه ۶۰ گل زديم و طبيعى بود كه تيم حريف دوست نداشته باشد در زمين خودش گل بخورد و ببازد. آنها براى جبران آمدند و ما بايد سريعتر خودمان را پيدا مى كرديم. دقت كنيد ما در بازى مقابل پاس و صبا در دقايق آخر بهتر عمل كرديم و به گل رسيديم.
۱۵ سال پيش پرسپوليس و شاهين بوشهر مقابل هم قرار گرفتند و شما هم در آن بازى حضور داشتيد. پرگل ترين بازى ليگ همان بازى است و شما ۱۰ گل به حريف زديد. آيا تفاوتى بين آن تيم و تيم امروز شاهين بوشهر وجود دارد؟
قطعاً شرايط قبلى فرق كرده است. امكانات بيشتر شده و بازيكنان بيشتر در خدمت تيمهايشان هستند. من مى گويم همانطور كه قدرت تيمها مثل پرسپوليس با بقيه تيمها متفاوت است قدرت تيمى هم كه از ليگ يك مى آيد متفاوت خواهد بود وهرگز نبايد آن قدرت را دست كم گرفت. من به بچه هاى تيم گفته ام بايد به حريف و حتى دشمن خودتان احترام بگذاريد. چون اگر با غرور به سمت آنها برويم نقاط ضعف خودمان را از ياد مى بريم وخيلى راحت غافلگير مى شويم اما وقتى به حريف احترام مى گذاريم قادريم با منطق راههاى شكست حريف را پيدا كنيم. ما هرگز اجازه نداريم اين تيم را دست كم بگيريم.
اين تيم در رأس مديريت و كادر فنى دچار تغيير شده آيا اين تغييرات به كمك شما نمى آيد؟
تغييرات زياد در ساختار يك تيم قطعاً ناهماهنگى هايى را به وجود مى آورد اما يك تيم مثل شاهين بوشهر براى دفاع از داشته ها و تواناييش مى تواند از كنار اين تغييرات بگذرد و با استفاده از انگيزه اش به خواسته هايش برسد. گفتم هرگز نبايد شاهين بوشهر را دست كم گرفت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)