مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدي گفت: درباره تغيير و تحول در کادر فني فقط سرمربي مي‌تواند صحبت کند.


مربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره حضور ژلکو مياچ در کادر فني پرسپوليس گفت: برنامه‌ريزي اين کارها زير نظر سرمربي است و وظيفه اوست که در اين باره توضيح دهد و از آنجا که نحوه همکاري اعضاي کادر فني را سرمربي تيم تعيين مي‌کند، درباره‌ي نقش مياچ در کادر فني نمي‌توانم چيزي بگويم و در اين باره بايد از دايي سوال کنيد.

 

وي در ادامه درباره وضعيت پرسپوليس اظهار کرد:

 

شکر خدا پس از تنش‌ها و استرس‌هايي که در تيم به خاطر نتيجه نگرفتن به وجود آمده بود و همچنين شرايطي که بازيکنان تجربه کردند مانند استعفاي دايي و بازگشت او و باخت‌هاي مکرر، تعطيلات نيم‌فصل فرصت خوبي بود که بازيکنان ريکاوري کنند. امروز هم تمرين سبکي داشتيم تا کم‌کم براي آينده آماده شويم.

 

عبدي ادامه داد: تيم‌هاي اروپايي که در اردوي ترکيه با آن‌ها روبه‌رو مي‌شويم تيم‌هاي خيلي خوبي هستند. ما هم به آن‌جا مي‌رويم تا با تقابل با آن‌ها به فوتبال روز دنيا نزديک شويم و بازيکنان فوتبال خودشان را با آن‌ها بسنجند و کيفيت بازي‌شان را بالا ببرند.

 

وي همچنين تصريح کرد: بايد در اردوهاي ترکيه و دوبي که در پيش رو داريم، تمرين‌هاي مستمري داشته باشيم و از فرصتي که تا شروع ليگ در اختيار داريم، به بهترين شکل استفاده کنيم. البته تعدادي از بازيکنان‌مان را نداريم که براي‌مان خوشايند نيست ولي چاره‌اي هم نداريم چرا که آن‌ها در خدمت تيم ملي هستند و بايد به وظيفه ملي‌شان عمل کنند.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس همچنين گفت: در اين تعطيلات چند روزه از اخبار باشگاه بي‌خبر بودم و از قطعي بودن پيوستن هاشميان به پرسپوليس اطلاع ندارم و ترجيح مي‌دهم درباره حضور او در تيم پس از قطعي شدن پيوستن صحبت کنم.

 

وي در پايان درباره برنامه‌هاي تيمش براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا خاطرنشان کرد: از چند هفته پيش بازي‌هاي تيم‌هاي عربستاني و اماراتي را که با آن‌ها بازي داريم، زير نظر گرفته‌ام. آن‌ها تيم‌هاي خوبي هستند بويژه الوحده امارات که بسيار آماده است و هرچند در ليگ داخلي کشور خود فراز و نشيب دارد ولي خوب فوتبال بازي مي‌کند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)