مرجع خبري پرسپوليس :‌ پيشكسوت پرسپوليس در خصوص ارزيابي اش از بازي تيم پرسپوليس مقابل نفت تهران در هفته يازدهم ليگ گفت: خوشحالم كه پرسپوليس اين بازي را نباخت و توانست يك امتياز به دست آورد.

حسين عبدي افزود: تيم نفت تهران خيلي روان تر از پرسپوليس بازي كرد و به خاطر نداشتن يك مهاجم خلاق و كم  تجربگي بازيكنانش نتوانست سه امتياز اين بازي را از آن خود كند.

وي در ادامه اظهار داشت: روند تيمي پرسپوليس طوري بود كه نتوانستند انتظارات اهالي فوتبال را برآورده كنند و بازيكنان اين تيم با ريكاوري نامناسب در اين بازي شادابي لازم را نداشته و خستگي در بدن آنها مشهود بود.

وي تصريح كرد: بازيكنان پرسپوليس طرح ، برنامه و تاكتيك مشخصي براي نزديك شدن به دروازه حريف نداشتند و از فرم ايده آل دور بودند و اين تيم براي بازسازي نياز به زمان بيشتر دارد تا از كورس قهرماني عقب نيافتند.

عبدي در خصوص تغيير و تحولات در كادر فني براي نتيجه گرفتن تيم پرسپوليس گفت: هيات مديره اي كه از علم فوتبال برخوردار باشد مي تواند تصميمات بهتري در زمينه كادر فني پرسپوليس بگيرد و من نمي توانم در اين باره نظري دهم.

وي درباره شعار دادن تماشاگران بر عليه كادر فني اظهار داشت: ما بازيكنان دهه 60 پرسپوليس در 20 دقيقه ابتدايي تكليف بازي را يكسره مي كرديم و اكنون تماشاگران با آن ذهنيت مي خواهند تيمشان يكسره هجومي بازي كرده و برنده هم باشد و ديگر صبر و حوصله ندارند و اين باعث شده كه روي بازيكنان تاثير منفي بگذارد و نتوانند با تمركز لازم بازي كنند.

وي در خصوص عدم حضور علي كريمي در تيم پرسپوليس گفت:‌اگر علي كريمي مصدوم نبود مي توانست با خلاقيت خود گره كوري كه در خط حمله پرسپوليس بود را باز كند اما در كل روند تيمي پرسپوليس نا متعادل است و مسولان اين تيم بايد چاره اي اساسي براي خارج شدن از بحران بيانديشند.

وي خاطر نشان كرد: پرسپوليس اكنون با 13 امتياز در رده 11 جدول قرار دارد كه بدترين نتايج اين تيم است و اگر همينطور مقابل حريفان خود ضعيف ظاهر شوند شرايط تيم سخت تر هم مي شود و به اعتبار چندين ساله پرسپوليس ضربه مي زند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)