پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس می گوید تساوی در لحظات آخر تجربه ی خوبی برای آینده این تیم است.

 سید جلال حسینی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر مس کرمان گفت: می توانستیم در این دیدار برنده باشیم. متاسفانه در آخرین لحظات حواس بازیکنان پرت شد و نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. 10 مرتبه گفته‌ام باید یاد بگیریم فوتبال 90 دقیقه است و وقت اضافی نیز جزو مسابقه است. فکر کردیم بازی تمام شده و این باعث شد که اینچنین ضربه بخوریم و روز شیرین ما متاسفانه تلخ شود.

 

وی افزود: می‌خواستیم در این دیدار برنده شویم که روی یک اتفاق و حواس‌پرتی غافلگیر شدیم. بازی را تمام شده دانستیم که این بزرگترین اشتباه ما بود.

 

حسینی خاطرنشان کرد: در پرسپولیس بازیکنان باتجربه‌ای بازی می‌کنند و این باعث شد تا بر تجربیاتمان افزوده شود تا در بازی‌های بعدی چنین اشتباهی را انجام ندهیم.

وی درباره خداحافظی مهدی مهدوی کیا از مسابقات گفت:امیدوارم مهدوی کیا از تصمیم خود منصرف شود و به جمع ما بازگردد.

حسینی درباره بحث 16 تیمش شدن لیگ برتر گفت:مطمئنا من با این مساله مخالفم زیرا خیلی از جوانان یک استان با تیمشان زنده هستند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گل دقیقه پایانی، چه تاثیری بر تجربه ی بازیکنان می گذارد گفت: همه بازیکنان نسبتاً با تجربه هستند ولی امروز این مسئله تجربه شد که تا آخرین لحظات تمرکزمان را حفظ کنیم و این گونه اشتباهات را مرتکب نشویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)