پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال گفت: قبول دارم که نباید ساده گل بخوریم و ساختار دفاعی تیم ما باید مثل بازی با کره جنوبی باشد.

سید‌جلال حسینی درباره بازی با تایلند شرایط تیم ملی و دیدار پرسپولیس مقابل داماش صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

بالاخره پس از مدتها تیم ملی دور هم جمع شد و یک بر یک بازی رسمی به میدان رفت نظرت چیست؟

خودتان بهتر می‌دانید که اردوی ما بنا به دلایلی لغو و یا کنسل شد. بچه‌ها دور یکدیگر جمع نشده بودند و این موضوع علی‌رغم تمرینات منسجمی که داشتیم کمی در بازی تاثیر هم داشت. بالاخره تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود آنقدر باید هماهنگ باشد چون در جام جهانی هیچ تیمی حق اشتباه ندارد ولی ما متاسفانه بدون بازی‌های تدارکاتی و اردو در یک بازی رسمی مقابل تایلند به میدان رفتیم.

بازی چطور بود؟

بازی خوبی بود. بالاخره ما می‌دانستیم تایلند برای گرفتن یک امتیاز به دفاع فشرده و لایه‌ای می‌پردازد. در نیمه اول کمی ناهماهنگ بودیم اما رفته رفته بهتر شدیم و نبض بازی را در دست گرفتیم که خوشبختانه به گل هم رسیدیم. توپ و زمین دست ما بود اما تایلند هم شدیدا دنبال مساوی بود، خدا را شکر بردیم و در صدر جدول ماندیم.

اما خیلی‌ها می‌گویند بازی با تایلند دلچسب نبود؟

عجله نکنید. نمی‌خواهم به گذشته برگردم. ما باید از الان به فکر آینده باشیم. ما باید همه با هم کمک کنیم تا تیم ملی با آرامش و برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب به جام جهانی برود. دیگر حق فرصت از دست دادن نداریم چون خدای ناکرده ضرر خواهیم کرد. امیدوارم که از این به بعد همه با هم دست به دست یکدیگر دهند تا شرایط را برای یک حضور خوب در جام جهانی برای تیم ملی مهیا کنند. ما تیم خوبی داریم و فقط بازی‌های تدارکاتی می‌تواند خیلی از مشکلات ما را برطرف کند.

پس شما عدم برگزاری اردوها و بازی‌ تدارکاتی را دلیل اصلی بازی نه چندان خوب مقابل تایلند می‌دانید؟

همینطور است. اما در این بازی‌ها برخی اوقات مشکل زدن گل اول است. به همین دلیل من خیلی خوشحال بودم که این بار روی هجومی که به سمت دروازه حریف آوردم اصلا عجله نکردم و خیلی آرام و با تمرکز ضربه را به سمت دروازه حریف زدم. بالاخره تایلند می‌خواست حداقل یک امتیاز در ایران بگیرد که خوشبختانه اجازه این کار را ندادیم.

 

گل زدی سید‌جلال باغیرت هم شدی؟!

هواداران همیشه به من لطف دارند. من همیشه سعی کردم برای هر جایی که توپ می‌زنم بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم مخصوصا برای تیم ملی کشورم. هواداران به من لطف دارند و به خودم می‌بالم که توانسته‌ام دل هواداران را به دست آورم اما اگر ما تایلند را بردیم نتیجه یک تلاش همگانی بود و تمام بازیکنان با کادر فنی تلاش کردند. مطمئن باشید با برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی هماهنگ‌تر و منسجم‌تر خواهیم شد. فقط امیدوارم که وقت را از دست ندهیم.

بهترین بازیکن زمین هم شدی؟

این هم لطفی بود که به من داشتند. تشکر می‌کنم از تمام بازیکنان که به من کمک کردند. انشاءالله سعی می‌کنم در جام جهانی بهترین عملکردم را داشته باشم. فقط نگرانی من برنامه‌های آینده تیم ملی است که به نظرم باید طبق نظر کی‌روش رو به جلو برود چون فرصتی نداریم که بخواهیم از دست بدهیم. مطمئن باشید تیم ملی در آینده بهتر خواهد شد و با هماهنگی بیشتر بین بازیکنان می‌توانیم به هدفمان در جام جهانی برسیم. ما سه الی چهار ماه بود که کنار یکدیگر بازی نکرده بودیم و این دغدغه کی‌روش هم بود که سعی می‌کرد بیشتر هماهنگی در تیم به وجود بیاورد اما از همین حالا به نظرم به یک همدلی همگانی نیاز داریم و همه بیایند به تیم ملی کمک کنند تا در جام جهانی از نام ایران دفاع کنیم.

راستی راحت هم گل خوردید؟

بازیکن حریف غافلگیرمان کرد و به یکباره به سمت دروازه شوت زد اما ما از این گلها نباید بخوریم. حرف شما را قبول دارم. ما هرگز نباید ساده گل بخوریم و باید در ساختار دفاعی مثل بازی با کره جنوبی و مقدماتی جام جهانی بهتر باشیم.

در پایان نظرت در مورد بازی پرسپولیس و داماش چیست؟

ما بازی بسیار سختی را در پیش داریم. داماش تیم جوان و خوبی است اما ما باید در تیم خود با یک بازی خوب به بالای جدول برویم. کار خیلی سخت است اما آماده‌ام که به پرسپولیس کمک کنم. هرگز نباید این امتیاز داخل خانه را از دست بدهیم و به نظرم سه بازی ما تا نیم‌فصل امتیاز‌هایش برای ما بسیار حیاتی است تا بتوانیم با توجه به فاصله کم به بالای جدول برسیم. داماش تیم خوبی است اما ما هم با توجه به روحیه خوب ملی‌پوشان و تمرینات خوبی که تیم انجام داده به هیچ چیزی در تهران به جز سه امتیاز  فکر نمی‌کنیم. البته هرگز نباید حریف را دست کم بگیریم و این را هم می‌دانیم داماش برای نباختن به تهران می‌آید پس باید منتظر یک فوتبال دفاعی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)