پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه شاید فصل آینده نیز درخدمت سرخپوشان پایتخت باشد، گفت: باید قبول کنیم که تیم ملی ایران از نظر روند آماده سازی از حریفان خود در جام جهانی عقب است.

سیدجلال حسینی  اظهار داشت:ما از حریفان عقب هستیم چون زمان زیادی را از دست داده ایم و با دیدارهای تدارکاتی که در نظر گرفته شده است باید این خلاء را از بین ببریم.

وی افرود:باید بلافاصله پس از پایان لیگ برتر با قدرت در خدمت تیم ملی باشیم تا اردوهای خوبی را برگزار کنیم.

سیدجلال حسینی معتقد است، در صورتی که تیم ایران با آمادگی کامل راهی جام جهانی برزیل نشود نمی تواند از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کند.

این مدافع درخصوص دیدارهای باقی مانده تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر، اظهار داشت: 3 بازی بسیار مهم و حساسی پیش رو داریم و باید با آمادگی مناسب به مصاف حریفان برویم.

حسینی ادامه داد:نیم فصل دوم را با صدرنشینی آغاز کردیم و هواداران نیز از تیم راضی بودند، اما اتفاقات و مسایل حاشیه ای سبب شد تا از این روند ضربه بخوریم. خوشبختانه با درایت کادر فنی، حمایت هواداران و تلاش بازیکان خیلی سریع به کورس قهرمانی بازگشتیم.

وی با اشاره به اینکه چند تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند، ادامه داد:تمرکز ما برروی دیدارهای خودمان است و کاری به حریفان نداریم. قصد داریم در زمین به همه ثابت کنیم که بهترین هستیم و به حق خودمان که رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا است دست یابیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده نیز در پرسپولیس باقی می ماند گفت:هم اکنون تمرکزم به دیدارهای باقی مانده پرسپولیس در لیگ است و پس از جام جهانی تصمیم نهایی را اتخاد خواهم کرد ولی شاید فصل آینده هم در خدمت پرسپولیس باشم.

سیدجلال حسینی که از مصدومیت جزیی رنج می برد، اردوی پرسپولیس در مازندران را ترک کرد و هم اکنون برای دنبال کردن روند درمانی خود در تهران حضور دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)