پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از مکتب ملوان آمده‌ام و تمام موفقیتم در فوتبال ایران و تیم ملی برای سربلندی قایقران است.

سید جلال حسینی در گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیاد نمی‌خواهم درباره بی‌احترامی‌هایی که به من در رشت شد حرفی بزنم چون آنها خودشان می دانند و خدای خودشان. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. من هر در تیمی بزرگ شدم مثل ملوان تعصب و قیمت در آن حرف اول را می‌زند.فکر نمی کردم این قدر به من فحاشی کنند اما من راحت کارم را کردم و حتی پنالتی را هم گل کردم.

وی افزود: وظیفه من بازی کردن برای تیمی است که با آن قرارداد امضا می‌کنم. آن هم با تمام وجود. چه سپاهان باشد یا پرسپولیس. من همیشه سعی کردم یکنواخت بازی کنم و خدا را شکر از من در بیشتر اوقات راضی بوده‌اند.

این مدافع در خصوص صحنه پنالتی که به داماش گل زد نیز گفت: بعد از عصبانیتی که گریبانگیرم شده بود خدا را شکر با تمرکز برگشتم و در شرایطی آرام و خوب پنالتی زدم. استرس نداشتم و با تمرکز خودم به عصبانیتم غلبه کردم.

حسینی در خصوص سیروس قایقران نیز یادآور شد: هر تلاشی که من در فوتبال انجام می‌دهم برای سربلندی قایقران است. بازیکنی هستم که در مکتب ملوان بزرگ شدم و من همیشه موفقیتم در تیم ملی و قهرمانی‌ام در باشگاه‌ها برای سربلندی او بوده است. سیروس فوتبالیستی بود به تمام معنا که صحبت کردن درباره‌اش حتی الان که در بین ما نیست بسیار سخت است.

وی درباره بازی با سپاهان نیز گفت: سپاهان تیمی بسیار حرفه‌ای و از لحاظ ساختاری پرمهره و کادر فنی مجربی دارد. بازی بسیار سخت است و باید با برنامه مقابل این تیم ظاهر شویم. برای ما فرقی ندارد بازی در کجا برگزار شود چه بهتر که در مشهد باشد. ما خیلی وقت است که به مشهد نرفته‌ایم امیدواریم که زودتر تکلیف تیم ها را مشخص کنند تا کادر فنی و باشگاه‌ها بتوانند به این بازی راحت تر فکر کنند. اینطور خوب نیست که هیچکس نمی‌داند کجا باید بازی فینال برگزار شود. ما نیاز به برنامه‌ریزی دقیقی داریم.

حسینی در پایان ضمن تمجید از مهدوی‌کیا نیز گفت: من گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم هیچ واژه‌ای برای حضور مهدوی‌کیا در بازی با داماش در رشت نمی‌توانم به کار ببرم. ایشان نشان داد که معدن تعصب و غیرت است و همه چیز را برای ما معنا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)