پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌دانم چرا دست تیموریان همه جوره کار می‌کرد، گفت: آندو دستش را جلو آورد و من آن را کنار زدم و گفتم به داور اعتراض نکن.

سیدجلال حسینی معتقد است سبک بازی استقلال طوری بود که عبور از خط دفاعی این تیم کار را برای پرسپولیس سخت می‌کرد. او البته همچنان تاکید می‌کند که سرخپوشان شانس قهرمانی دارند و تا آخرین هفته دست از تلاش برنمی‌دارند.

حسینی در مورد بازی با استقلال و حاشیه‌های این دیدار به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد.

از دربی شروع کنیم…
بازی بدی نبود. برنامه استقلال این بود که مساوی بگیرد و به آنچه که می‌خواست رسید. ما اما دنبال برد بودیم ولی به هر دری که می‌زدیم با دفاع فشرده و بازی دفاعی استقلال روبه‌رو می‌شدیم.

 اکثر بازیکنان استقلال هم گفتند که تساوی در این دیدار برایشان راضی‌کننده بود؟
طبیعی است که آنها راضی باشند. استقلال نمی‌خواست اختلاف 4 امتیازی‌اش را با پرسپولیس از بین ببرد و همه دیدند که دنبال حداقل امتیاز بود.

 ولی قبول داری پرسپولیس هم برای پیروزی در این بازی بیشتر به آب و آتش می‌زد؟
استقلال در خط هافبک و در خط دفاعی بازیکنان باتجربه‌ای دارد و عبور از آنها خیلی سخت بود. با این حال بازیکنان ما  تلاش کردند ولی متاسفانه به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم.

 چرا بازی اینقدر خشن بود؟
به هر حال حساسیت‌های این مسابقه زیاد است و گاهی اوقات بازیکنان نمی‌توانند در دربی به اعصاب خود مسلط باشند.

 از دست آندرانیک تیموریان هم حسابی عصبی شده بودی…
او مدام اعتراض می‌کرد و این اصلا درست نبود. بازیکنان ما خیلی راحت کارت می‌گرفتند ولی نمی‌دانم چرا تیموریان اخطار نگرفت. او از اول بازی مدام اعتراض می‌کرد.
 
 مثل اینکه به گردن او چنگ انداخته بودی؟
اصلا اینطور نیست. نمی‌دانم چرا دست تیموریان همه جوره کار می‌کرد. آندو دستش را جلو آورد و من آن را کنار زدم و گفتم به داور اعتراض نکن. ما مشکلی با هم نداریم و هر چه بود تمام شد.

 در فاصله 7 هفته مانده به پایان لیگ فکر نمی‌کنی شانس قهرمانی پرسپولیس کم است؟
ما واقعا مشکلات زیادی داریم و بازیکنان خیلی چیزها را تحمل می‌کنند. باید در 7 بازی آینده بیشترین تمرکز را داشته باشیم. الان فاصله زیاد نیست و مهم این است که خوب تمرین کنیم و حداکثر امتیاز را بگیریم.

جبران اختلاف 4 امتیازی با استقلال سخت نیست؟
صحبتی در این زمینه ندارم. فقط می‌توانم بگویم شانس قهرمانی ما کم نیست و تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم.

اعتصاب در تمرین روز چهارشنبه در عملکرد پرسپولیس تاثیر منفی نداشت؟
این حرف‌ها اصلا برای ما مهم نیست. شما دیدید که در بازی با استقلال سراپا حمله بودیم و از لحاظ دوندگی و همچنین بازی تهاجمی برتری خود را دیکته کردیم. من این حرف‌ها را اصلا قبول ندارم، اگر استقلال آنطور دفاع نمی‌کرد شرایط فرق می‌کرد.

مثل اینکه قبل از بازی مشکلات مالی شما برطرف شد؟
من نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده است. چه کسی گفته که ما پول گرفته‌ایم؟ هر که گفته ما پول گرفتیم اشتباه کرده است. بازیکنان پرسپولیس 20 تا 30 درصد مبلغ قراردادهایشان را گرفته‌اند و این در شرایطی است که 7 بازی تا پایان لیگ باقی مانده است. پنج، شش ماه است که یک ریال نگرفته‌ایم و هیچ‌کس به فکر پرسپولیس نیست. چه کسی باید به فکر این مشکلات باشد و آیا بازیکن حق ندارد ناراحت باشد؟

مرتضی فنونی‌زاده از تو و همچنین پرسپولیس بابت تمرین نکردن در روز چهارشنبه انتقاد کرده بود؟
یک چیزهایی در این باره شنیدم. در پرسپولیس همه با تمام وجود بازی می‌کنند و این درست نیست که آقای فنونی‌زاده هر چه دلش بخواهد بگوید. اگر او حرفی دارد بیاید سر تمرین و به بازیکنان بزند. من هم می‌توانم در مصاحبه کنم و جواب حرف‌هایش را بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)