خبرگزاری پرسپولیس : اظهارات سید جلال حسینی بعد از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی و گلایه های او از سعید شیرینی حسابی حاشیه ساز شد، به همین خاطر با او همکلام شدیم تا آخرین حرف های او را بشنویم:

شما یکی از بازیکنان آرام فوتبال ایران هستید اما ظاهرا این روزها عصبی شده اید.

_ آدم های آرام هم گاهی عصبی می شوند. من با سایپا قهرمان لیگ شدم و به سپاهان رفتم و 3 فصل هم با این تیم قهرمان شدم. به پرسپولیس آمدم تا تجربیات شیرین تری داشته باشم اما نتایج ما قابل قبول نیست و این هر انسانی از جمله من را عصبی می کند اما در هنگام عصبانیت هم هیچوقت از دایره ادب خارج نشده ام.

اعتراض شما به سرپرست پرسپولیس به خاطر مسائل مالی بود؟

_اصلا اینطور نیست، من با پرسپولیس بحث مالی ندارم.

پس به خاطر شکست تیم مقابل تراکتورسازی؟

_ نقش بازیکنان در شکست تیم بیشتر از بقیه است، چرا باید به سرپرست تیم اعتراض کنم؟

پس چه دلیل دیگری می تواند داشته باشد؟

_ نمی دانم مطرح کردن این مسائل درست است یا نه !

اما اینطوری حرف و حدیث ها بیشتر می شود!

_ شفاف بگویم مدیریت و سرپرست تیم برای پرسپولیس زحمت می کشند. من به عنوان یک بازیکن باتجربه در سال های گذشته ندیده بودم اخبار و مسائل محرمانه تیم رسانه ای شود. در این مورد تجربه زیادی نداشتم و ندارم اما در این مدت گوتاه در پرسپولیس دیده ام خیلی از دوستانم در پرسپولیس در جمع های خودمانی داخل رختکن یا … حرفی زده اند و در مدت زمان خیلی کوتاه رسانه ای شده است ! به همین دلیل از آقای شیرینی خواستم عامل این معضل را شناسایی و برخورد کند، هر تیم خانواده بازیکنانش محسوب می شود. کانون خانواده باید امن باشد، اگر حرفی یا اعتراضی هم هست مربوط به درون خانواده است. مشکلات باید درون خانواده حل شود نه اینکه حرف های یک بازیکن نیم ساعت بعد روی خروجی همه خبرگزاری ها باشد.

حتما این هم تقصیر خبرنگاران است؟!

_ نه اتفاقا آن ها بی تقصیر هستند. وقتی یک مهاجم توپی را بدست می آورد سعی می کند آن را گل کند و وقتی یک خبرنگار خبری را به دست می آورد سعی می کند متناسب با موقعیت شغلی اش آن را منتشر کند، باید دید داخل تیم چه کسی رابط بین خبرنگاران با مسائل خصوصی باشگاه شده است!

احتمال دارد یکی از بازیکنان باشد؟

_ نمی خواهم بیشتر از این توضیح بدهم، در واقع این موضوع باید داخل خانواده حل بشود و درخواست من هم از آقای شیرینی همین بود.

البته داخل رختکن پرسپولیس هم شلوغ است.

_ این موضوعی نیست که قابل حل نباشد. اجازه بدهید بیشتر از این حرفی نزنم، صلاح نیست در این مقطع با دست خودمان برای پرسپولیس حاشیه بسازیم.

فکر می کنید پرسپولیس می تواند قهرمان شود یا سهمیه آسیایی کسب کند؟

_ پرسپولیس مجموعه ای بزرگ و پرطرفدار است، مثل همه تیم ها مشکلاتی داریم که امیدوارم برای نیم فصل دوم حل شود.

در این مقطع بابت انتخاب پرسپولیس پشیمان نیستی؟

_ نه اصلا، پرسپولیس تیم بزرگی و محبوبی است و من به حضور در این تیم افتخار می کند.

اما می توانستی استقلال را هم انتخاب کنی!

_ دلم با پرسپولیس بود و پرسپولیسی شدم، اصلا هم از این انتخاب پشیمان نیستم.

بعضی بازیکنان پرسپولیس اعتقاد دارند تفکرات ژوزه باعث ناکامی های پرسپولیس است.

_ در این مورد حرفی ندارم، من فقط تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس بیشتر می کنم و اگر مسائل دیگری هم هست، به عنوان یک بازیکن در جایگاهی نیستم که بیان کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)