پرسپولیس نیوز: مجموعه ورزشی شهدای کن با سرمایه گذاری کاپیتان پرسپولیس با حضور چهره‌های سرشناس ورزش افتتاح شد.

آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی طبقاتی شهدای کن با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سرمایه گذاری سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس عصر امروز برگزار شد.

چهره های شاخصی مثل علی جوادی(مدیر کل ورزش و جوانان تهران) محمد آخوندی(عضو شورای شهر تهران)، شریفی(شهردار منطقه پنج)، محمود خوردبین، رضا درویش، کریم باقری، سید مهدی رحمتی، کمال کامیابی نیا، محمد محمدی، حسین خبیری و سید جلال حسینی در این مراسم حضور داشتند.

سیدجلال حسینی بعد از افتتاح مجموعه ورزشی با سرمایه‌گذاری خودش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حضور دوستان خوبم مثل خوردبین، آخوندی، درویش، کریم باقری در مراسم افتتاحیه تشکر می‌کنم و خدا را شکر این مجموعه افتتاح شد.

وی افزود: آخوندی و جوادی قول دادند که در این راه کمک شود. کرونا شرایطم را سخت کرده بود اما دوستان خوبی داشتم که در این راه به من کمک کردند. امیدوارم برای ورزش بتوانیم قدم‌های بهتری برداریم.

حسینی در مورد ادامه حضورش در پرسپولیس و یا حضور در ملوان گفت: از روزی که لیگ تمام شد تا همین امروز دنبال کار مجموعه بودم و از فردا یا پس فردا با آقای درویش و گل محمدی صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه از فوتبال خداحافظی می‌کنید یا نه گفت: نه

سیدجلال در مورد اینکه چقدر احتمال دارد به ملوان بروید، گفت: نه اصلا در مورد این مسایل صحبت نشده است. ملوان با مازیار زارع و پژمان نوری تیم قدرتمندی ساخته و شرایط ایده آلی دارد و امیدوارم همین شرایط را ادامه دهد.

مدافع کهنه کار قرمزپوشان در مورد وضعیت تیم پرسپولیس و خریدهای این تیم عنوان کرد: خدا را شکر بعد از دو سه سال که متاسفانه یا پنجره ها بسته بود و یا اجازه نمی‌دادند پرسپولیس کاری کند امسال با تلاش زیاد کارهایی نسبت به سال های قبل بهتر انجام می دهد و امیدوارم در نقل و انتقالات آقای درویش همین شرایط را حفظ کنیم، پرسپولیس واقعا نیاز به این شرایط دارد چون دو سال نگذاشتند و امیدوارم امسال با قدرت زیادی تیم را تقویت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)