خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعتماد به مربی ایرانی و انتخاب گل‌محمدی یکی از بهترین تصمیم‌های باشگاه پرسپولیس بود.

سید جلال حسینی اظهار داشت: در اولین قدم خود در جام حذفی به تیم سرسخت و با انگیزه ملوان برخورد کردیم که به نظرم جزو بدشانسی‌های ما بود. هر دو تیم می‌توانستند در فینال جام حذفی یکدیگر را ملاقات کنند اما در اولین راه با یکدیگر برخورد کردند تا یکی از حساس ترین بازی‌های جام حذفی را برگزار کنیم.

وی درباره ملوان نیز گفت: ملوان در فصل جاری نتایج بسیار خوبی را در لیگ برتر گرفته و همیشه در جام حذفی جزو مشتریان درجه یک قهرمانی بوده آنها حتی چند دوره به مقام قهرمانی در جام حذفی و حتی حضور در بازی‌های نهایی این جام رسیده‌اند و به نظرم کار بسیار سختی را در پیش داریم. در حال حاضر نیز این تیم نیاز به تعریف ندارد. با داشتن کادر فنی خوب و مجرب و بازیکنانی مثل اولادی، نوری و زارع به نظرم با بهترین شرایط به میدان می‌آیند و ما هم یکی از سخت ترین بازی‌های طول فصل را در پیش داریم.

مدافع قرمز پوشان در مورد کادر فنی ملوان نیز گفت: با آمدن احمد‌زاده ملوان در لیگ برتر نتایج بسیار خوبی گرفته است. میدان دادن به جوانان آنها را تیمی بسیار خطرناک و مدعی تبدیل کرده و به نظرم تاثیرات کادر فنی در چند ماه گذشته در ملوان کاملا دیده شده، آنها از نظر تاکتیکی و فیزیکی بسیار آماده و سرحال هستند.

حسینی در مورد شرایط پرسپولیس نیز گفت: خوشبختانه پس از اتفاقات اخیر با آرامش تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با ملوان هستیم. امیدوارم در یکی از سخت‌ترین روزهای خودمان بازی‌ای به نمایش بگذاریم که هواداران ما و حتی ملوان راضی باشند. بالاخره مردم فوتبال زیبا را دوست دارند که هر دو تیم با پتانسیلی که دارند می‌توانند تا روز چهارشنبه به نمایش بگذارند.

وی درباره وضعیت خودش نیز گفت: درباره خودم فعلا حرفی ندارم و انشاءالله بعد حرف‌هایم را می‌زنم.

مدافع پرسپولیس در مورد انتخاب گل‌محمدی نیز تاکید کرد: یکی از بهترین تصمیم‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس در فصل جاری اعتماد به مربی ایرانی و مخصوصا یحیی گل‌محمدی بود. او مربی بسیار جوان و باانگیزه‌ای است که خودش سال ها برای این تیم زحمت کشیده. انشاءالله بتواند به پرسپولیس کمک کند تا این تیم از این شرایط خارج شود. باید به او فرصت داد تا کار خودش را با قدرت رو به جلو ببرد و به نتایج دلخواه هم برسد.

وی در پایان در مورد فصل دوم لیگ برتر نیز گفت: باید دست به دست هم دهیم تا نیم‌فصل اول را جبران کنیم. کار سختی در پیش داریم اما باید به یکدیگر کمک کنیم تا به هدفمان برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)