پرسپولیس نیوز :مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید امتیازات لازم را در هفته های ابتدایی لیگ به دست بیاوریم.

سید میثم حسینی اظهارداشت: شرایط خوبی برای بازی با ذوب آهن  داریم. بازیکنان کاملا آماده هستند و می خواهیم دومین برد پی در پی را هم کسب کنیم.

وی ادامه داد: از حضور در پرسپولیس خیلی راضی هستم. کار کردن با مربی بزرگی مثل علی دایی چیزهای زیادی را به من یاد می دهد. دوست دارم با درخشش در ترکیب پرسپولس به جام جهانی بروم. البته هدف اول من در کنار بقیه مدافعان پرسپولیس این است که امسال بهترین خط دفاع لیگ متعلق به پرسپولیس شود که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

حسینی افزود: خوشبختانه در اولین بازی لیگ هماهنگی خوبی بین مدافعان و دروازه بان پرسپولیس بود. امیدوارم این روند را در بازیهای بعد هم ادامه دهیم و در اصفهان هم بتوانیم دروازه تیم را بسته نگه داریم.

وی درخصوص دیدار با ذوب آهن گفت: نباید به نتایج فصل گذشته ذوب آهن کاری داشته باشیم. این تیم همیشه برای استقلال و پرسپولیس خطرناک بوده و نباید آن را دست کم بگیریم. ما به اصفهان می رویم که دست پر برگردیم و امیدوارم همین اتفاق هم رخ دهد.

حسینی خاطرنشان کرد: امسال پرسپولیس با علی دایی متفاوت از سالهای پیش خواهد بود. ما تیم خوبی داریم و یکی از بهترین مربیان ایران هم بالای سر تیم است. اگر اتفاق خاصی نیفتد و اسیر حاشیه ها و مسایل غیر قابل پیش بینی نشویم امسال حتما قهرمان خواهیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)