پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تیم ما شرایطش طوری است که در همه حالت،همه بازیکنان جور هم را  می کشند.

سیدجلال حسینی درباره شرایط تیمش عنوان کرد: شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی را انجام می دهیم. بعد از پیروزی که مقابل فجرسپاسی بدست آوردیم، ریکاوری خوبی انجام دادیم و حالا آماده دیدار با صبای قم هستیم.

وی ادامه داد: صبا یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و کادرفنی بسیار خوبی دارد. این تیم واقعا می تواند ما را اذیت کند. صبا تیم های بزرگی را شکست داده و به نظرم خطرناک ترین تیمی است که مقابلش قرار می گیریم.  کارمان سخت است اما باید برای برد به میدان برویم و انشاءالله با همت بازیکنان به آن چیزی که مدنظرمان هست، دست یابیم.

مدافع پرسپولیس درباره تقابل مایلی کهن با پرسپولیس خاطرنشان کرد: مایلی کهن پیشکسوت پرسپولیس است که تجربه بسیار بالایی دارد. قطعا همه بازیکنان پرسپولیس مایلی کهن را دوست دارند اما برای رسیدن به صدر جدول نیاز داریم تیم سرسخت صبا را شکست بدهیم.

وی درباره اینکه خط حمله پرسپولیس در گلزنی ضعیف عمل کرده و به نظر می رسد خط دفاعی جور مهاجمان را می کشد تاکید کرد:اصلا چنین چیزی نیست.تیم ما شرایطش طوری است که در همه حالت،همه بازیکنان جور هم را  می کشند.ساختار دفاعی و دفاع تیمی ما خوب است.اگر کمتر گل می زنیم دلیلش ضعف تیمی نیست.با این حال روز به روز بهتر می شویم و ان شاالله با هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان ضعف هایمان برطرف می شود.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کند در برابر صبا هشتمین کلین شیت سرخپوشان را شاهد خواهیم بود یا نه گفت:هیچ مدافعی نمی تواند این قول را بدهد.صبا مهاجمان خوبی دارد و از طرفی دو هافبک طراح خوب هم در این تیم عضویت دارند.تلاش می کنیم گل نخوریم ولی در فوتبال نمی شود قول داد.

حسینی درباره اینکه رضا عنایتی گفته است گل زدن به پرسپولیس دشوار است و اینکه چه برنامه ای برای مهار این بازیکن وجود دارد خاطرنشان کرد:عنایتی بازیکن باتجربه ای است که امسال هم خوش درخشیده است.امیدوارم هم روز خوبی برای او باشد و هم من.قطعا هر کدام بهتر باشیم موفق می شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)