پرسپولیس نیوز : خط دفاع مستحكم پرسپوليس اجازه هنرنمايي را به مهاجمان فرصت‌طلب سپاهان نداد. 

جز يكي دو مورد كه سپاهاني‌ها از كناره‌ها نفوذ كردند در اكثر اوقات اين سيدجلال حسيني و محسن بنگر بودند كه سد محكمي روبروي زردهاي اصفهان تشكيل دادند. سيدجلال حسيني كه اين فصل جزو بهترين‌هاي پرسپوليس بود از برد مقابل سپاهان و البته درگيري‌هايي مي‌گويد كه داخل زمين به وجود آمد.

يك بازي سخت و حساس را برديد؛ ديداري كه خيلي‌ها مي‌گفتند شانس برد با سپاهان است نه پرسپوليس…
بازي خيلي سخت بود و البته خودمان مي‌دانستيم با سپاهاني‌ بازي داريم كه مدعي قهرماني است و البته براي اين بازي خيلي انگيزه دارد. ما هم خيلي با روحيه وارد زمين شديم و البته انگيزه‌مان هم بيشتر از هميشه بود. برخلاف بازي‌هاي قبل اين بار از دقيقه يك تا 90 حمله كرديم و ديديد كه توانستيم تيمي را ببريم كه به همين راحتي‌ها تسليم نمي‌شود.

به نظر خيلي از پرسپوليسي‌ها اين بازي جزو 3 بازي خوب شما در طول فصل بود. موافقي؟
دقيقا يكي از بهترين بازي‌‌هاي ما در طول فصل بود و شايد هم بهترين بازي چون در كل دقايق عالي بازي كرديم و اجازه هنرنمايي به حريف نداديم، جز يكي دو صحنه كه آنها دروازه ما را تهديد كردند.

انگار قبل از بازي هم عليه تو شعار دادند. درست است؟
من چيزي متوجه نشدم و فكر بازي خودم بودم. واقعا صدايي نمي‌شنيدم و فكر هم نمي‌كنم سپاهاني‌ها حرفي به من زده باشند.

اما در تصاوير تلويزيوني كمي اخمو بودي و عصباني؛ چرا؟
مشكل خاصي نبود. فشار بازي زياد بود و به همين خاطر شايد چهره من اينطور بوده باشد وگرنه مشكل خاصي پيش نيامد و من هم تمركز كرده بودم روي موفقيت در اين بازي.

اينقدر تمركز كردي كه داشتي با سوكاي هم درگير مي‌شدي. داستان از چه قرار بود؟
همانطور كه همه ديدند سوكاي داشت به دست نيلسون ضربه مي‌زد. اگر يك ضربه مي‌زد مي‌شد تحمل كرد اما نه يكي نه دو تا بلكه سه ضربه زد و رها هم نمي‌كرد. ضمن اينكه محسن بنگر را هم هل داد. وقتي من رفتم تا آنها را جدا كنم مشت پرتاب كرد كه اميدوارم حركات او توسط كميته انضباطي پيگيري شود.

مشت سوكاي به تو خورد؟
مشت او به من نخورد چون چند نفر جلو بودند و اجازه ندادند ضربه ناگهاني او به من برسد.

حق تو بود در اين صحنه كارت بگيري؟
داور به درستي هم به من كارت داد و هم به سوكاي اما باز هم مي‌گويم كار مهاجم سپاهان در ضربه زدن به نيلسون قشنگ نبود و كميته انضباطي بايد با او برخورد كند.

در برنامه نود صحنه‌اي از دربي به نمايش درآمد كه به نيلسون گفتي خودش را به زمين بزند و وقت تلف كند تا بنگر از بيرون وارد زمين شود. واقعا به نيلسون گفتي خودش را زمين بزند؟
اين كار، كار زياد قشنگي نبود ولي چون خيلي تحت فشار بوديم به نيلسون گفتم تا بنگر برگردد خودت را زمين بزن. البته اول نيلسون به من گفت خودم را زمين بزنم كه من هم گفتم اين كار را تو انجام بده. در ذهن خودم گفتم در دربي و اين همه فشار بدون بنگر، 5 ثانيه هم 5 ثانيه است و خيلي بهتر مي‌شود كه وقت تلف كنيم تا بنگر به زمين برگردد.

حتما ديدي كه نيلسون مي‌خنديد و اين موضوع را تاييد مي‌كرد؟
ديدم، او واقعا گلر باشخصيتي است كه از نظر فني هم در سطح بالايي قرار دارد. نيلسون هميشه شاد است خدا را شكر و اميدوارم در تمام بازي‌ها موفق باشد.

با بردي كه روبروي سپاهان به دست آورديد، اميدواريد از بازي‌هاي ليگ سهميه آسيا بگيريد؟
فعلا 2 بازي است كه مي‌بريم، تيمي كه موفق مي‌شود بايد چند بازي متوالي را با برد پشت سر بگذارد. با 2 بازي كه نمي‌شود به جايگاهي ايده‌آل رسيد. ما اشتباهات خود را انجام داده‌ايم و از اين به بعد جاي اشتباه نداريم. بايد تمركز كنيم و لحظه به لحظه و بازي به بازي جلو برويم تا بتوانيم سهميه بگيريم. هر چند كارمان خيلي سخت است اما نشدني نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)