خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از شکست مقابل ازبکستان یکی از تلخ‌ترین اتفاقات دوران فوتبالی‌ام را سپری کردم.

سید جلال حسینی ابتدا در خصوص ناکامی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل ازبکستان اظهار داشت: قطعا ما هم مثل همه کارشناسان می‌دانستیم که با شکست به ازبکستان راهمان برای رفتن به جام جهانی هموار می‌شود،‌ در این بازی حتی به گل هم رسیدیم اما متاسفانه داور آن را مردود اعلام کرد که بهتر است دراین باره کارشناسان نظر بدهند.

وی افزود: با شکست مقابل ازبکستان یکی از تلخ‌ترین اتفاقات دوران فوتبالی‌ام را پشت سر گذاشتم. ما در آن بازی هم قسم شده بودیم تا با یک نتیجه خوب دل مردم را شاد کنیم اما متاسفانه بر اثر یک اتفاق دروازه باز شد.

حسینی ادامه داد: در این باخت همه شریک هستند، همانطور که در بردها همه تلاش می‌کنند اما واقعا زحمت خود را کشیدند. با وجودی که معتقدم پتانسیل تیم ملی ایران بالاتر است.

وی خطاب به هواداران تیم ملی، گفت: درست است چند روزی از آن اتفاق تلخ گذشته اما جا دارد از تمام هوادارانی که در بارش سیل‌آسای باران ما را تنها نگذاشتند، صمیمانه تشکر کنم. آنها برای حمایت ما آمدند اما متاسفانه به خواسته خود نرسیدند. من به این هواداران فوتبال مثل همه بازیکنان تیم ملی همیشه افتخار می‌کنم.

حسینی در پاسخ به سوالی که آیا با این شرایط می‌توانید به جام جهانی صعود کنید، گفت: هیچ کس دوست نداشت این اتفاق بیفتد اما تا دقیقه 90 تیم ملی می‌جنگد تا انشاءالله به نتایج دلخواه برسد و مسافر جام جهانی شود. هیچ چیزی دور از دسترس نیست. مطمئن باشید در بازی‌های بعدی تیم ملی هر چه در توان دارم به نمایش می گذارم. ما باید بازی با ازبکستان را در حالی که  سخت است، فراموش کنیم و با یک روحیه خوب و ایرانی به مصاف حریفان بعدی در گروه خودمان برویم. پیش‌بینی از نتایج بازی‌ها نمی‌کنم اما باز هم می‌گویم با تمام توان تا دقیقه 90 برای رفتن به جام جهانی می‌جنگیم.

وی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن تصریح کرد: ‌پس از شکست پیکان خوشبختانه بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند. ما برای اینکه در جدول لیگ برتر به رده‌های بالاتر بیاییم محکوم به برد ذوب آهن در تهران هستیم البته برای ذوب آهن هم احترام خاصی قائل هستم، چون آنها تیمی بسیار خطرناک هستند و بازیکنان خوبی دارند. امیدوارم با گرفتن 3 امتیاز مقابل ذوب‌آهن هر چه سریعتر با کمک هواداران پرسپولیس جایگاه خودمان را در رده‌های بالاتر جدول پس بگیریم.

حسینی درباره بازگشت علی کریمی اظهار داشت: خوشحالم که این اتفاق خوب افتاد و کریمی به خانه خود برگشت. من امیدوار هستم که در فضایی آرام و با توجه به بازگشت کریمی با یکدلی هر چه تمام‌تر به بازی‌های بعدی فکر کنیم. قطعا حضور کریمی در پرسپولیس باعث دلگرمی سایر بازیکنان می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)