پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی اعتقاد دارد که بازی با کره جنوبی نگران کننده نیست و ایران توانایی شکست دادن حریف را حتی در زمین خودشان دارد.

سید جلال حسینی در خصوص شرایط تیم ملی و روند تمرینات در کره جنوبی گفت: هفته گذشته با پرواز چارتر به کره آمدیم و خوشبختانه از لحاظ استراحت، اسکان و تغذیه مشکل نداریم. در این چند روز تمرینات خوبی را انجام دادیم و شرایط آب و هوایی هم خوشبختانه مناسب است. امیدوارم روز سه شنبه بازی خوبی انجام دهیم و به آنچه می خواهیم برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی در زمین کره نگران کننده نیست تاکید کرد: دلیلی ندارد نگران بازی با کره باشیم و بازی های سخت تر از این را هم با برد پشت سر گذاشته‌ایم. این درست که در زمین حریف بازی می کنیم ولی تیم ما به اندازه کافی تجربه دارد تا آنچه را می خواهد به دست آورد. در بازی رفت به پیروزی رسیدیم و همین موضوع باعث می شود برتری روحی روانی داشته باشیم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال که فکر می کنی چه نتیجه ای در بازی قطر و ازبکستان حاصل شود اظهار داشت: نباید توجهی به نتیجه آن بازی داشته باشیم و برای ما نتیجه خودمان مهم است. باید در کره امتیاز بگیریم تا در نهایت وضعیت صعود را خودمان مشخص کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است دفاعی بازی کنیم گفت: استراتژی بازی را کادر فنی تعیین می کند و حرف خاصی در این مورد ندارم. با این حال باید بگویم برای مساوی بازی نخواهیم کرد و می خواهیم آنها را در زمین خودشان شکست دهیم. کره تیم خوبی دارد ولی ما می خواهیم برنده شویم و امیدوارم مردم فردا جشن بگیرند و از صعود ایران به جام جهانی خوشحال شوند.

او در خصوص حرف های سرمربی کره تاکید کرد: «چوی» می‌خواهد تمرکز و آرامش ما را به هم بزند ولی ما به این موضوع توجه نمی‌کنیم. در آخرین بازی نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد و هدفی جز صعود به جام جهانی نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)