خبرگزاری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس امیدوار است روندی که این تیم آغاز کرده ادامه دار باشد.

سید جلال حسینی درباره پیروزی پرسپولیس بر راه‌آهن، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که یک بازی مهم را بردیم. می دانستیم برای برد بر تیم دایی کار سختی داریم، اما توانستیم حمله‌ها و برنامه‌های هجومی‌شان را کنترل کنیم و در نهایت هم به سه امتیاز بازی رسیدیم.

وی درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: آن گل حاصل زحمت همه بازیکنان بود. ما روی ضربات ایستگاهی در تمرین‌ها کار کرده بودیم و خوشبختانه من توانستم روی یکی از این توپ‌ها گل بزنم و هواداران را خوشحال کنم.

حسینی درباره پیش‌بینی خود از آینده پرسپولیس گفت: مسلما نسبت به قبل خیلی بهتر شده‌ایم، اما هنوز نتوانستیم خود را به رده‌های بالایی لیگ برسانیم. امیدوارم روندی که آغاز ‌کرده‌ایم ادامه دار باشد. ما بازیکنان بزرگی داریم و می‌توانیم در هر بازی حریف را تحت تاثیر نمایش خود قرار دهیم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره سیستم‌ این تیم در بازی‌های اخیر که سه دفاع بازی می‌کند، گفت: سیستم‌ بدی نیست. به هر حال مربی تشخیص داده که به این شکل بازی کنیم و ما هم عملکرد خوبی تا اینجا داشتیم. این که در سه بازی گذشته گلی نخورده‌ایم فقط مربوط به مدافعان نمی‌شود، بلکه همه تیم در این گل نخوردن نقش داشته‌اند. ضمن این که ما دو بال کناری قوی مثل پولادی و ماهینی داریم که خیلی به ما کمک می‌کنند.

وی درباره دیدار بعدی پرسپولیس که باید در کرمان به مصاف مس برود گفت: بازی در کرمان همیشه سخت است چرا که مس همواره خود را به عنوان یک تیم مدعی در لیگ مطرح کرده و در خانه هم نتایج خوبی می‌گیرد. درست است که آنها تاکنون نتایج خوبی نگرفته‌اند، اما تیم خطرناکی هستند و برای جبران مافات به مصاف ما می‌آیند. این بازی یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما در کل فصل خواهد بود.

حسینی همچنین درباره بازگشت کریمی به پرسپولیس هم گفت: بدون شک همه ما منتظر جلسه رویانیان و کریمی هستیم تا هر چه زودتر شاهد بازگشت او به تیم باشیم، چرا که کریمی یک وزنه بزرگ برای پرسپولیس محسوب می‌شود. امیدواریم شاهد حضور مجدد او در تمرین‌ها باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)