پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از بازی با داماش در مورد برخی اتفاق‌ها سکوت کردم چون می‌دانم کمیته انضباطی همه چیز را می‌بیند.

سیدجلال حسینی ابتدا در خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل پدیده شاندیز در چارچوب جام حذفی اظهار داشت: قطعا ما باید از اولین قدم در جام حذفی مثل پارسال جدی و مستحکم باشیم تا انشاءالله در آخرین بازی هم یکی از دو تیم فینالیست باشیم.

وی افزود: ما پارسال هم درجام حذفی بسیار خوب و قوی ظاهر شدیم اما متاسفانه فقط قدم آخر را کم آوردیم. الان هم باید مقابل پدیده‌ای بازی کنیم که اکثر بازیکنان آنها از تجارب بازیکنان لیگ برتری استفاده می‌کنند و از طرفی دیگر مربی‌ای دارند که بسیار باهوش و بادانش است.

حسینی ادامه داد: بدون دست کم گرفتن حریف، ما روز چهارشنبه محکوم به برد هستیم و با تمام وجود و تمرکز باید به یک پیروزی فکر کنیم چون خدای ناکرده اگر حریف را دست کم بگیریم شاید ضرر جبران ناپذیری کنیم.

مدافع قرمزپوشان درمورد بازی با داماش و شعارهایی که بر علیه‌اش دادند،‌گفت: شاید خیلی‌ها از من پرسیدند که چرا بابت این شعارها سکوت کردم اما دلیل سکوتم این بود که چون می‌دانم کمیته انضباطی همه چیز را می‌بیند و مسائل و بی‌احترامی‌ها را زیر ذره‌بین دارد.

وی افزود: به نظر من این خوب نیست که یک امتیاز به سادگی از تیم ما کم کردند چون بچه‌های ما تا به امروز برای تک تک امتیازها زحمت کشیده‌اند و لحظه به لحظه با هم همدل شدند اما اتفاقاتی که پیش آمد به نظرم نشان داد که ما مستحق کسر یک امتیاز نبودیم.

حسینی ادامه داد: من مطمئن هستم کمیته انضباطی همه چیز را به خوبی می‌بیند درست است حرف‌ها و دشنام‌های زیادی به من دادند اما من سکوت کردم کمیته انضباطی همه چیز را ببیند و امیدوارم که یک بار برای همیشه برخورد جدی شود. چون من با کسی مشکلی ندارم.

مدافع قرمزپوشان در پاسخ به سؤال دیگری که آیا کسر امتیاز و جریمه مشکلات را حل می‌کند یا خیر، گفت: ما باید به دنبال فرهنگ‌سازی باشیم نه جریمه، کسر امتیاز و یا تهدید. ما باید با یک برنامه‌ریزی فرهنگی خوب کاری کنیم که این مسائل را فوتبالمان کمتر ببینیم. ما اگر به دنبال آسیب‌شناسی باشیم دیگر این اتفاقات را در فوتبال نمی‌بینیم. به نظرم کسر امتیاز،‌جریمه مشکلاتی را حل نمی‌کند و باید به دنبال یک راه‌حل بهتری باشیم. متاسفانه این موضوع در خیلی جاها اتفاق می‌افتد که با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توان آنها را ریشه‌کن کرد اما در کل به نظرم کسر امتیاز حق ما نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)