پرسپولیس نیوز : سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که راهکارهای بسیاری برای واگذاری وجود دارد گفت:‌ اگر نمی‌خواهند واگذاری انجام شود دولت لایحه دهد که همه باشگاه‌ها دولتی نگه داشته شود.

سید هادی حسینی درباره‌ی این که طرح ممانعت از واگذاری استقلال و پرسپولیس در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: در واقع این طرح اجرایی نشده احتمالا برخی از نمایندگان بنا داشتند چنین طرحی را ارائه کنند اما معتقدند این طرح چه ارائه شود چه نشود وزارت ورزش مکلف است بر اساس قانون باشگاه‌ها را واگذار کند. در واقع این تبعیض نارواست که هزینه و پول دو باشگاه را دولت بپردازد و سایرین را مردم پرداخت کنند.

وی افزود: البته شایعه‌ای اخیرا مطرح شده مبنی بر اینکه دو شرکت خودروسازی و ایران خودرو مسئولیت این کار را بپذیرد اما این مساله درست نیست. زیرا این دو شرکت تولیدی هستند و خودشان مشکلات خود را دارند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس همچنین اظهار کرد:‌ وزیر صنعت که قطعا می‌داند خودروسازی ما شدیدا در چالش قرار دارد به این موضوع هم واقف است که نگهداری دو تیم پرحاشیه توسط دو شرکت پرحاشیه برای مدیران آنها کار بسیار سخت و دشواری است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری راه‌های فراوانی وجود دارد گفت: بهترین راهکار برای واگذاری این است که قیمت گذاری با دقت صورت گیرد نه اینکه قیمت‌ها را تا آن اندازه بزرگ در نظر گیرند که کسی نتواند اقدام به خرید کند. لذا باید شرایطی فراهم شود که این واگذاری به درستی انجام شود.

حسینی با انتقاد به اینکه برای رعایت عدالت در کشور باید واگذاری صورت گیرد اظهار کرد:‌ اگر نمی‌خواهند این کار انجام شود دولت لایحه‌ای را ارائه کند که بر اساس آن همه باشگاه‌ها دولتی شود اعم از باشگاه‌های فوتبال، والیبال، کشتی و شهرستانی. اگر دولت نظرش این است این کار را انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)