پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت که بازیکنان این تیم برای ۳ بازی پایانی لیگ برتر از انگیزه بالایی برخوردارند.

سیدجلال حسینی امیدوار است هر چه زودتر شرایط بازی را پیدا و سرخپوشان را همراهی کند. او با پارگی عضلات شکم مواجه شده که مصدومیت ساده‌ای نیست و نکته مهمتر برای او اینکه زمان بازگشتش به میادین فوتبال هنوز مشخص نشده است. حسینی در مورد شرایط خودش و مسائل مختلف دیگر به سوالات  پاسخ داد.

 

چه زمانی قرار است دوباره به تمرینات پرسپولیس برگردی؟

فعلا مشخص نیست و پزشکان باید نظر بدهند. تمام تلاشم این است که خیلی زود برگردم. سونوگرافی انجام دادم و ام آر آی هم گرفتم و دکتر پرسپولیس و تیم‌ملی‌ قرار است با چند پزشک در مورد شرایط من صحبت کنند. هر چه آنها می‌‌‌گویند را قبول می‌کنم.

 هنوز درد داری؟

متاسفانه درد شدیدی دارم و شرایط بدی برایم پیش آمده است. فعلا استراحت می‌‌‌کنم ولی امیدوارم این مصدومیت طولانی نباشد. باید آب درمانی و مراحل درمانی دیگر را پشت سر بگذارم و با شرایط خوبی برگردم.

 فشار بازی‌ها در مصدومیت تو تاثیرگذار نبود؟

قطعا فشار بازی ها تاثیرگذار است، از طرفی زمین‌های نامساعد چنین مصدومیت‌هایی را به وجود می‌‌ آورد. خیلی از زمین‌های فوتبال در ایران افتضاح است و هر لحظه امکان مصدومیت وجود دارد. به خاطر این زمین‌ها اکثر بازیکنان ایران زانودرد و کمردرد دارند.

 3 هفته پایانی لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌‌‌کنی؟

3 بازی بسیار سخت داریم ولی پرسپولیس خیلی انگیزه دارد. من یک روز بیشتر در اردوی شمال نبودم ولی در همان یک روز دیدم که بازیکنان پرسپولیس انگیزه وحشتناکی دارند. دو بازی هم روی چمن مصنوعی برگزار می‌‌‌شود و این مسابقات به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

 اینکه در لیگ قهرمانان آسیا نیستید و در شرایط مسابقه قرار ندارید ضرر می‌‌‌کنید؟

شاید حضور در آسیا به تیم‌ها فشار بیاورد ولی مهم این است که در شرایط بازی قرار می‌‌‌گیرند. مطمئنا تعطیلی لیگ به ضرر ما خواهد شد و تیم‌هایی که در آسیا بازی می‌‌‌کنند وضعیت بهتری دارند. با این حال امیدوارم پرسپولیس با شروع لیگ نتایج خوبی بگیرد. جای تیم ما در آسیا خالی است و اگر بودیم مطمئن باشید نتایج درخشانی می‌‌‌گرفتیم.

 می‌‌‌گویند با یک تیم قطری برای سال بعد به توافق رسیده‌ای؟

نمی‌‌‌دانم این شایعات تا چه زمانی ادامه دارد. بعضی مواقع پرسپولیس را وارد حاشیه می‌‌‌کنند و گاهی اوقات بازیکنان را. خبر توافق من با تیم قطری صحت ندارد و از چند ماه پیش بود که یک پیشنهاد را از این کشور رد کردم. الان فقط روی پرسپولیس تمرکز دارم و به چیز دیگری فکر  نمی‌‌‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)