پرسپولیس نیوز :مدافع پرسولیس گفت: کاپیتان های دیگر تیم ها خیلی بدتر از من  اعتراض می کنند اما با آنها چنین برخوردی نمی شود.

جلال حسینی در پایان دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت:  خیلی از بازیکنان تعلیق شدند اما برای من حکم تعلیقی نخواستند. باید از من توضیح بخواهند. من در این همه سال نه محروم شده ام و نه به کمیته انضباطی رفته ام. من شدیدا پیگیر این مساله هستم البته سخت است چون دست ما بازیکنان به جایی بند نیست اما می خواهم این مساله را دنبال کنم.

 

سیدجلال حسینی که در دیدار مقابل سپاهان محروم بود، پس از این مسابقه گفت: تیم خیلی خوبی داریم و پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد. سپاهان هم همیشه با اقتدار است اما این تیم کاملا بسته بازی کرد و با توجه به بازیکنان سرعتی که داشت می‌توانست کار را سخت کند. تیم ما کاملا هجومی بازی می‌کند و بازیکنان پرسپولیس در این دیدار عالی بازی کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند.

 

وی در خصوص اعتراض به حکم کمیته انضباطی با بیان اینکه این حکم را قبول ندارم، اظهار داشت: 24 ساعت پس از دربی این حکم صادر شد، کمیته انضباطی باید من را بخواهد و فیلم بازی را هم ببیند و من بروم و توضیح بدهم. پیش از این نه به کمیته انضباطی رفته و نه محروم شده و نه تا به حال تعلیق شده بودم. شما ببینید چند بازیکن تعلیق شده‌اند. خداراشکر مردم دیدند که با پرسپولیس چه کار می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه پرسپولیس بازی به بازی پیش می‌رود خاطرنشان کرد: الان به بازی مقابل الهلال فکر می‌کنیم، تیم‌های ایرانی در ابتدا و نیز میانه فصل مشکلات زیادی دارند و در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل تیم‌هایی صف‌آرایی کنند که برنامه‌ریزی  دارند. باید بیشتر از این تلاش کنیم.

حسینی در خاتمه در این باره که آیا با رحمتی آشتی کرده است یا نه، بیان داشت: هنوز با مهدی آشتی نکرده ام. زیرا او در سه درگیری که یکی با مسلمان بود و دو تا با من، رحمتی شروع کننده بود و از او دلگیرم. چرا من به دلیل اعتراض به داور 48 ساعته توبیخ کتبی شده ام؟ کاپیتان های دیگر تیم ها خیلی بدتر اعتراض می کنند اما با آنها چنین برخوردی نمی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)