خبرگزاری پرسپولیس :  سید جلال حسینی می‌گوید مدافعان پرسپولیس از مهاجمان هیچ تیمی نمی‌ترسند و در داربی هم به دنبال تداوم عملکرد خوب خود هستند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط کنونی این تیم در فاصله پنج روز مانده به دربی 76، ارزیابی‌اش از این بازی و ادامه کار پرسپولیس در لیگ و جام حذفی صحبت کرد.

* پرسپولیس شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته و هوادارانش را به کسب نتیجه‌های خوب در هر دو جام امیدوار کرده است.

– خوشبختانه وضعیت مناسبی داریم و در چند هفته‌ گذشته نتایج خوبی گرفته‌ایم که باعث خوشحالی هواداران شده است. برابر داماش هم بازی سختی داشتیم. خوب بازی را شروع کردیم و توانستیم روی یک پاس عمقی به پنالتی و بعد گل برسیم. داماش هم خوب دفاع می‌کرد و روی ضد حمله‌ها برنامه داشت، اما خدا را شکر سه امتیاز بازی را کسب کردیم که خیلی با اهمیت بود.

* به نظر می‌رسید که محتاط بازی می‌کنید تا با نفرات کامل به دربی برسید.

– البته این طور نبود که بازیکنی تلاش نکند. همه تا دقیقه 90 تلاش کردند. با این وجود، حرف شما درست است. نسبت به بازی‌های قبل که قوی‌تر بودیم در این بازی محتاط بودیم.

* البته مقابل داماش موقعیت گل کمتری هم نسبت به بازی‌های قبل داشتید.

– شما در هر بازی نمی‌توانید هفت – هشت موقعیت گل داشته باشید. در بعضی بازی‌هایی که کار گره می‌خورد باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم و ما همین کار را انجام دادیم.

* پرسپولیس – استقلال، چقدر در این بازی امیدوار هستید که حریف دیرینه را شکست دهید.

– مسلما بازی کردن با تیم صدر جدول برای هر تیمی سخت است. استقلال کادر فنی خوبی دارد. مهره‌های کلیدی و بزرگی هم در اختیار دارد. می‌دانیم که کار آسانی نداریم. امیدوارم هواداران فقط تیم خودشان را تشویق کنند و بازی زیبایی را شاهد باشیم.

* در دربی‌ها معمولا تیمی که در جدول جایگاه پایین‌تری داشته شانس پیروزی‌اش بیشتر بوده است.

– درست است که در سال‌های قبل بعضی از داربی‌ها چنین شرایطی داشته‌اند، اما معلوم نیست هر بازی چه سرنوشتی پیدا کند. هر تیمی که بالای جدول باشد روحیه بهتری دارد. استقلال هم تا اینجای لیگ به برد عادت کرده، اما ما هم پرسپولیس هستیم و به دنبال بهترین نتیجه‌ هستیم.

* جدال خط دفاع پرسپولیس با مهاجمان استقلال مثل برهانی، مجیدی، حاتمی و … را چطور می‌بینی؟

– همان طور که گفتم استقلال بازیکنان بزرگی دارد و تیم کاملی هستند اما دفاع پرسپولیس از مهاجمان هیچ تیمی نمی‌ترسد و سعی می‌کنیم آمار خوب خود در چند بازی گذشته را حفظ کنیم.

* برخی از بازیکنان در تیم پیش از این بازی کری‌هایی برای هم می‌خوانند.

– من هیچ وقت برای هیچ کس کری نخوانده‌ و نمی‌خوانم. کار خودم را در زمین انجام می‌دهم.

* پرسپولیس تا پایان فصل تنها سه بار از ورزشگاه آزادی خارج می‌شود. این شانس شما را برای رسیدن به بالای جدول بیشتر می‌کند.

– بله. ما اکثر بازی‌های خود تا پایان فصل را در آزادی برگزار می‌کنیم و فرصت خوبی داریم که در لیگ خودمان را نشان دهیم. فقط احتیاج داریم که هواداران در همه این بازی‌ها از ما حمایت کنند. در فوتبال شرایط خاص است و ممکن است تیمی در پنج دقیقه پیروزی را از آن خود کند، امیدوارم تماشاگران قاطعانه از تیم محبوبشان حمایت کنند و خسته نشوند.

* البته در جام حذفی هم خوب کار کرده اید و برای بازی بعد باید میهمان ذوب آهن باشید.

– خوب شد به این مساله اشاره کردید. متاسفانه هر چه اتفاق بد است دارد برای پرسپولیس می‌افتد. ما در بازی با نفت تهران هم میهمان بودیم. اگر چه در آزادی بازی می‌کردیم اما توپ و زمین و زمان در اختیار نفت بود و اصلا آن بازی شرایط خاصی داشت. حالا هم که میهمان ذوب آهن شده‌ایم. اگر برعکس می‌شد و ما میزبان می شدیم خیلی حرف و حدیث‌ها پیش می‌آمد، اما ما تلاش خودمان را می‌کنیم که ذوب آهن را ببریم. زیاد از این موضوع ناراحت نیستیم. شانس خوبی در جام حذفی داریم، اما جام حذفی جامی نیست که یک تیم فرصت زیادی در آن داشته باشد. شرایط خیلی سخت است و استرس زیاد است، اما امیدواریم که با شکست ذوب آهن به مرحله بعد صعود کنیم. هر چند که در بازی بعد هم اگر صعود کنیم برای تعیین میزبان قرعه کشی می‌شود، چرا که داماش هم در بازی قبلی‌اش میهمان بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)