پرسپولیس نیوز : مسئول کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: برای موضوع انگشت‌نگاری در فرودگاه عربستان کاری نکرده‌ایم چون این موضوع جزو قوانین کشور عربستان به حساب می‌آید.
 

امیرعلی حسینی  درباره اینکه گفته می‌شود چند نفر از همراهان تیم پرسپولیس هنوز برای‌ سفر‌شان به عربستان ویزا صادر نشده گفت: خوشبختانه کاروان پرسپولیس مشکل ویزایی ندارد و تنها چند پاسپورت دیر به دست ما رسیده بود که کار آنها دیرتر انجام شد اما مشکل ویزایی نداریم و همه 54 نفر می‌توانند امشب راهی عربستان شوند.

وی ادامه داد: محل اقامت پرسپولیس در هتل هالیدی این خواهد بود که یک هتل زنجیره‌ای است و خوشبختانه از هتل‌های پنج ستاره به شمار می‌رود و کاروان اعزامی پرسپولیس در این هتل مستقر خواهد شد.

مسئول کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط تمرینی این تیم در عربستان اظهار داشت: تنها در روز دوشنبه می‌توانیم تمرین کنیم و می خواهیم در همان ساعتی که مسابقه داریم تمرین انجام دهیم و سپس طبق برنامه راهی مکه خواهیم شد و بعداز آن با چارتر به تهران برمی‌گردیم.

حسینی درباره موضوع انگشت‌نگاری‌ که معمولا تیم‌های ایرانی در فرودگاه عربستان با آن دچار مشکل می‌شوند اظهار داشت: در این باره کار خاصی نکردیم چراکه قوانین این کشور است که از خارجی‌ها انگشت‌نگاری بگیرند و ما هم باید به قانون این کشور تبعیت کنیم. البته در ازبکستان در ابتدا ما از رفتار مسئولان فرودگاه این کشور یکه خوردیم اما ناظر AFC اعلام کرده که چند سال پیش در فرودگاه ازبکستان عملیات تروریستی انجام شده بود و بعد از آن تدابیر امنیتی شدید‌تری در فرودگاه انجام شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)