پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی تاکید کرد که به خاطر بازی‌های حساس تیم ملی فعلا در مورد روشن شدن تکلیفش با پرسپولیس صحبتی نمی‌کند.

در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر عنوان کرد: بازی بسیار خوب و سختی را برگزار کردیم و توانستیم در آن شرایط سخت و با انگیزه بالا 3 امتیاز را از آن خود کنیم. دعای خیر مردم و حمایت‌های رسانه‌ها هم کمک کرد تا این 3 امتیاز برای ایران باشد.

وی درباره دیدار سه شنبه ایران و لبنان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: این دیدار هم مثل دیگر بازی‌هایمان بسیار سخت است. باید برنده این مسابقه باشیم و امیدوارم تماشاگران مثل همیشه به ورزشگاه بیایند و از تیم ملی حمایت کنند، چرا که هیچ چیز مثل یکدلی بین مردم، بازیکنان و رسانه‌ها نمی‌تواند باعث نتیجه‌گیری تیم ملی شود.

حسینی در مورد اینکه تیم ملی چقدر شانس صعود به جام جهانی دارد، گفت: باید کار خودمان را انجام دهیم و در دو بازی آینده هم مثل بازی با قطر با تمرکز بالا به میدان برویم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به دیگر بازی‌های گروه کاری نداشته باشیم و دست به دست هم دهیم تا لبنان و کره را مغلوب کنیم.

وی در ارتباط با تغییرات خط دفاعی تیم ملی در بازی با قطر، تاکید کرد: در این مورد صددرصد سرمربی تصمیم‌گیرنده است و هیچ‌کس حق دخالت ندارد. ما بازیکن تیم ملی هستیم و باید با تمام وجود در اختیار تیم باشیم تا در نهایت به جام جهانی صعود کنیم.

مدافع پرسپولیس از صحبت در مورد تصمیمش برای تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان امنتاع و تصریح کرد: در حال حاضر فقط به بازی‌های تیم ملی فکر و بعدا در این مورد صحبت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)