پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ کری‌خوانی مدافع جدید استقلال را داد.

میثم حسینی  در مورد شرایط پرسپولیس در اردوی سرعین گفت: اردوی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و تمرینات هم بسیار سنگین و سخت دنبال می‌شود، هرچند تمرینات بدنسازی ابتدای فصل همیشه مشکل است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اضافه شدن چند بازیکن به تمرینات تیم کامل‌تر شده و با روزی دو نوبت تمرین آرام آرام به شرایط خوب بدنی نزدیک می‌شویم.

مدافع پرسپولیس در مورد پیوستن بازیکنانی مانند سوشا مکانی، رضا نوروزی و هادی نوروزی به این تیم اظهار داشت: خوشحالم هادی نوروزی به تیم خودش بازگشته است. سوشا مکانی و رضا نوروزی هم بازیکنانی هستند که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. سال گذشته تیم خوب و هماهنگی داشتیم که با اضافه شدن یکی، دو بازیکن اوضاع بهتر می‌شود. امیدوارم «نوروزی‌های» تیم بتوانند پرسپولیس را قهرمان کنند.

حسینی در واکنش به کری خوانی میلاد فخرالدینی برای پرسپولیسی‌ها مبنی برای اینکه 4 گل در یک بازی به این تیم می‌زند، خاطرنشان کرد: میلاد پسر خوبی است و به موقع در مورد دربی هم حرف می‌زنیم. من با تجربه 7 دربی اینطور کری نمی‌خوانم. بگذارید ببینیم فخرالدینی در دربی بازی می‌کند، بعد جوابش را می‌دهیم.

وی درباره بازی ایران و نیجریه عنوان کرد: بهترین نتیجه ممکن را به دست آوردیم و بچه‌ها همان کاری را انجام دادند که کی‌روش از آنها خواسته بود. عملکرد خط دفاعی ایران خیلی خوب بود. بازیکنان باید بدانند توقع مردم بالا رفته و باید برای بازی با آرژانتین از تمام توانشان استفاده کنند.

حسینی در خصوص عملکرد سید جلال حسینی و مهرداد پولادی در بازی ایران و نیجریه گفت: پولادی عالی بازی کرد و در هر نیمه یک بار ناجی دروازه شد مخصوصاً در نیمه دوم. در مجموع پولادی و حسینی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)