پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی گفت: از مسئولان و مربیان باشگاه‌ها می‌خواهم در مصاحبه‌های خود نامی از من مطرح نکنند.

سید جلال حسینی نسبت اظهارنظر‌هایی که از سوی مسئولان و مربیان برخی تیم‌ها در خصوص وی می‌شود، عکس‌العمل نشان داد. در روز‌های اخیر برخی مربیان و مسئولان باشگاه‌ها در مصاحبه‌های خود از سیدجلال حسینی نام برده و صحبت‌های متفاوتی درباره مخالفت با جذب مدافع تیم ملی مطرح کردند که این مسئله با دلخوری وی همراه شده است.

سیدجلال حسینی در واکنش به این مسائل اظهار داشت: با تمام احترامی که برای باشگاه‌های لیگ برتری قائل هستم از مسئولان باشگاه‌ها و مربیان محترم درخواست دارم در مصاحبه‌های‌شان نام مرا مطرح نکنند. وقتی من با باشگاهی مذاکره نداشته‌ام دلیل ندارد مسئولان و مربیان آن باشگاه در مصاحبه‌های خود نام مرا مطرح کرده و موضع خود را در این زمینه مطرح کنند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد این مصاحبه‌ها ادامه داشته باشد آن وقت مجبورم سکوت خود را شکسته و حرف‌هایی بزنم که خوشایند نیست. تا زمانی که من در مورد پیشنهاد باشگاهی حرف نزده‌ام، دلیلی ندارد مسئولان و مربیان آن باشگاه در خصوص من حرف بزنند و این خارج از عرف حرفه‌ای است. در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهادات رسیده هستم و تا روز جمعه تصمیم نهایی خود را در مورد تیم آینده‌ام خواهم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)