پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دو، سه روز است به دلیل مصدومیت نتوانستم تمرین کنم اما اگر کادر پزشکی صلاح بداند با نظر آنها استارت می‌زنم.

سیدجلال حسینی  در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه پس از بازی با صبا شرایط تیمی ما خوب است و باید از این یک ماه به خوبی استفاده کنیم و ما هم با آمادگی کامل در اردوی تیم ملی به تمرینات بازگردیم.

وی افزود: اول باید به بازی‌های خودمان جدی نگاه کنیم چون همه چیز دست خودمان است یعنی تکلیف را خودمان می‌توانیم روشن کنیم و بعد امیدوار به نتایج تیم‌های دیگر باشیم.

حسینی درباره مصدومیت خودش نیز گفت: دو یا سه روز است که تمرین نکردم اما با صلاحدید کادر پزشکی تیم ملی آماده تمرین هستم و مشکلی ندارم البته اگر آنها صلاح بدانند.

مدافع تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی و بازی‌های دوستانه آینده نیز گفت: به نظرم هر بازی تدارکاتی می‌تواند ما را راحتتر به هدفمان برساند و برای تیم ملی بسیار مفید است. باید یک بازی تدارکاتی خوب مقابل یک تیم آفریقایی انجام دهیم و از طرفی بازی مقابل کویت نیز جنبه رسمی برای ما دارد که به نظرم از هر لحاظ می تواند کمک حالمان باشد.

وی افزود: امیدوارم بازی‌های قوی‌تر در انتظار تیم ملی باشد تا اینکه بتوانیم خیلی خوب تا قبل از جام جهانی تحت فشار قرار بگیریم حدود 100 روز به این مسابقات مهم مانده و باید با تمام تلاشمان تمرینات خود را دنبال کنیم تا آماده یک رویداد بزرگ شویم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به نتایج اخیر و مخصوصا استقلال شما به قهرمانی در لیگ برتر امیداوارتر شده‌اید یا خیر گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم ابتدا خودمان در سه بازی آینده نتایج دلخواه را کسب کنیم. کارمان بسیار سخت است و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید مثل بازی با صبا همه یک‌دل باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)