پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حالا که هواداران محروم هستند روز جمعه با تمام وجود مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کنیم تا به فینال جام حذفی برسیم.

میثم حسینی  در مورد شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار داشت: نباید مقابل نفت شکست می‌خوردیم. فکر می‌کنم مساوی نتیجه عادلانه‌تری بود اما در لحظات پایانی مسابقه گل عجیب و غریبی خوردیم.

وی در خصوص اینکه در برنامه 90 اعلام شد گل اول نفت بعد از خطای رضایی روی او به ثمر رسیده است، خاطرنشان کرد: صددرصد آن صحنه خطا بود. حتی به رضایی هم گفتم که چرا روی من خطا کرد. واقعاً نمی‌دانم داور چرا خطا به آن روشنی را نگرفت. داور و کمک داور به راحتی از آن صحنه گذشتند. حالا اگر بخواهیم در زمین به داور اعتراض کنیم می‌گویند حرفه‌ای نیستیم و محروم می‌شویم.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: اگر بخواهیم حرف بزنیم محروم می‌شویم و اگر هم حرف نزنیم هر کاری که دل‌شان بخواهد با پرسپولیس انجام می‌دهند. واقعاً صحنه گل اول نفت خیلی خطا بود ولی داور هیچ عکس‌العملی نشان نداد.

حسینی درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس مبنی بر اینکه داور بازی با نفت یک پنالتی برای سرخپوشان نگرفته است، عنوان کرد: پورعلی‌گنجی در اواخر نیمه اول با دست شوت کفشگری را دفع کرد اما داور یا صحنه را ندید یا نخواست ببیند.

وی در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس از بازی روز جمعه با ذوب‌آهن در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، گفت: نمی‌دانم چرا تماشاگران پرسپولیس را از بازی جام حذفی محروم کردند اما ما چه‌کاری می‌توانیم انجام دهیم؟! حالا که هواداران نیستند روز جمعه با تمام وجود مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کنیم تا به فینال برسیم.

مدافع پرسپولیس افزود: ذوب‌آهن تیم خوب و قدرتمندی است که فوتبال جذابی را به نمایش می‌گذارد ولی ما محکوم هستیم که این تیم را شکست دهیم و این کار را هم انجام خواهیم داد. فقط اگر هواداران محروم نبودند مسلماً 70، 80 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آمدند و بازی زیباتر می‌شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)