پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور در جام جهانی بزرگترین افتخار یک بازیکن است و امیدوارم به آرزوی خود برسم.

سیدجلال حسینی قبل از شروع تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: شرایط اردوی تیم ملی بسیار خوب است بیشتر بازیکنان در تمرینات حاضر شدند و دو سه بازیکن دیگر نیز قرار است به ما اضافه شود. 2 بازی تدارکاتی خوب در پیش داریم که می‌توانیم استارت خوبی برای ادامه کارمان بزنیم. این دو مسابقه به ما کمک می‌کند تا به آمادگی خوبی برسیم.

وی افزود: شرایط بسیار خوبی داریم و بازی با کویت اهمیت زیادی دارد بعد از انجام این دیدار آماده دیدار مقابل گینه می‌شویم.

حسینی در ادامه یادآور شد: یکی از بزرگترین افتخارات برای بازیکنان حضور در جام جهانی است،‌فکر می‌کنم با رقم خوردن این مسئله به یکی از آرزوهای بزرگ خود رسیده‌ام البته کار سختی است اما امیدوارم به موفقیت برسم.

حسینی در مورد اینکه با مصدومیت جزئی روبرو بود عنوان کرد: مصدومیت کوچکی دارم که با اقداماتی که انجام شده امیدوارم این مسئله را پشت سر بگذارد.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد کنار پژمان منتظری بازی کند یا امیرحسین صادقی، تصریح کرد: این مسئله برایم فرقی ندارد در تیم ملی نظر سرمربی مهم است و باید دید او چه تصمیمی می‌گیرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)