پرسپولیس نیوز : مدافع تیم‌ملی فوتبال کشورمان گفت: ما در بازی‌‌های دوستانه هیچ ترسی از گل خوردن یا باختن نداریم.

سیدجلال حسینی ابتدا درخصوص دو بازی تیم‌ملی مقابل کویت و گینه اظهار داشت: بازی‌های بدی را مقابل دو حریف خود انجام ندادیم اما باید قبول کنیم در این بازی‌ها نتیجه مهم نیست اما مهم‌ترین چیز این است که ما خیلی بیشتر باید با همدیگر هماهنگ شویم و بازی کنیم.

وی افزود: من قبلا هم بارها این حرف را زدم که بازی‌های تدارکاتی ما باید خیلی بیشتر از این حرف‌ها باشد چون ما نیاز به هماهنگی داریم. متاسفانه در بازی با گینه کمی عدم هماهنگی برایمان دردسرساز شد و مطمئن باشید اگر با برنامه‌ریزی خود و اردوها و بازی‌های تدارکاتی دیگر رو به جلو برویم مشکلات ما در جام جهانی کمتر می‌شود.

حسینی در پاسخ به سوالی که آیا گینه شبیه نیجریه بود یا خیر گفت: بله، گینه یکی از تیم‌های خوب آفریقا است. آنها مهره‌های خوب و تاثیرگذاری داشتند و خیلی خوب فوتبال را بازی می‌کردند اما نظر درباره بازی با کارشناسان است. گینه یکی از بهترین تیم‌های آفریقایی است که حتی بازیکنان بزرگی دارد. در کل این بازی صددرصد به نفع تیم‌ملی شد و ما اگر چند بازی قوی‌تر انجام بدهیم مطمئن باشید در روند کاری ما تا قبل از جام جهانی تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: ما 100 روز تا جام جهانی وقت داریم، این 100 روز هم خیلی زود تمام می‌شود. دقیقا باید با برنامه‌ریزی بهتر رو به جلو برویم. متاسفانه فرصت‌های خیلی زیادی را ساده از دست دادیم الان هم باید فشرده رو به جلو برویم تا با یک برنامه‌ریزی خوب از حریفان شناخت پیدا کنیم. ما حالا که به جام جهانی صعود کرده‌ایم، باید عقب‌افتادگی‌ها را زودتر جبران کنیم چون همان بازی اول برای ما حساسیت خیلی زیادی دارد.

حسینی در مورد اردوی آفریقای جنوبی نیز یادآور شد: صددرصد اگر اردوی آفریقای جنوبی برگزار شود همه‌جوره به نفع تیم‌ملی ایران است چون مطمئن باشید ما در کنار این اردو چند بازی خوب هم برگزار می‌کنیم. هر اردو و بازی تدارکاتی یک قدم تا جام جهانی ما را به جلو هدایت می‌کند مهم‌ترین مسئله این است که بچه‌ها کنار یکدیگر باشند، با هم تمرین و بازی دوستانه انجام دهند و مطمئن باشید به نفع تیم‌ملی است.

وی در پایان درباره آمار گل خوردن تیم‌ملی در دو بازی گذشته نیز گفت: بالاخره بازی دوستانه محک جدی است تا بازیکنان خود را به کادرفنی نشان دهند، این حرف‌ها نیست که ما از این بازی‌ها به خاطر باخت و یا گل خورده بترسیم اصلا این ماجرا نیست ما باید از این بازی‌ها درس بگیریم نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم تا انشاءالله در جام جهانی به مشکل برنخوریم. سه بازی ما در جام جهانی بسیار حساس و به نظرم نام ایران در میان است که انشاءالله بتوانیم با یک برنامه‌ریزی خوب تا فرصت هست به شرایط ایده‌آل برسیم. امیدوارم تا الان هم اگر کسی کاری از دستش برمی‌آمده و کمی کمک برای تیم‌ملی دچار تردید بوده الان همه‌چیز را کنار بگذارد و همه به فکر خدمت به تیم‌ملی باشند چون با برنامه‌ریزی بهتر و پشتوانه قوی ما می‌توانیم در جام‌جهانی دل مردم را تا آنجایی که می‌توانیم شاد کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)